Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
Zařazení:
finance a ekonomika
Co říká AvaFin Czech s.r.o. o pozici
AvaFin Czech s.r.o. (www.avafin.cz) je inovativní finanční společnost, která poskytuje jeden z nejrychlejších a nejvíce flexibilních on-line úvěrů v České republice a v dalších zemích EU i mimo ni. Naše firemní kultura je založena na rychlosti, účinnosti a dodání skvělého klientského servisu týmem profesionálních a přátelských lidí.
Ahoj,
do našeho týmu hledáme posilu, která se bude podílet na zlepšování interních procesů, kontrole kvality komunikace a podpoře rozvoje zaměstnanců. Pokud máš smysl pro detail, přemýšlíš systémově a dokážeš propojit různé týmy při hledání efektivnějších řešení, tahle pozice bude pro Tebe ideální.
Hlavní odpovědnosti:
Tvorba a správa procesní mapy: mapování interních procesů od začátku do konce, provádění procesních auditů, příprava reportů a prezentace výstupů vedení.
Optimalizace procesů: návrhy na zlepšení, příprava implementačních kroků a dokumentace. Pravidelná aktualizace procesní mapy při změnách.
Spolupráce napříč odděleními: úzká komunikace s manažery a týmovými leadery, podpora při nastavování a zefektivňování procesů.
Rozvoj zaměstnanců: ve spolupráci s dalšími kolegy definování témat pro školení a vzdělávání zaměstnanců, podpora vedení při jejich realizaci.
Správa datové komunikace: zodpovědnost za správu datové schránky – nastavení pravidel pro třídění, ruční zpracování nezařazených zpráv, dohledávání případů v interním systému a doplňování poznámek.
Kontrola kvality komunikace: monitoring a hodnocení telefonické a e-mailové komunikace, poskytování zpětné vazby a návrhů na zlepšení jednotlivcům i týmům.
Podpora vedení týmů: administrativní a analytická podpora TL při jejich každodenní agendě a při realizaci zlepšovacích iniciativ.
Požadavky:
SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomický, administrativní nebo analytický směr)
Zkušenosti s procesním řízením, interním auditem nebo kontrolou kvality výhodou
Dobré analytické schopnosti a schopnost systematicky přemýšlet
Komunikační dovednosti a schopnost jednat s různými úrovněmi managementu
Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
Znalost práce s MS Office (zejména Excel, PowerPoint)
Základní orientace v interních systémech a práci s daty
Finanční gramotnost a orientace na poli finančních a úvěrových produktů
Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (písemně i slovem)
Výhodou: zkušenost z prostředí finančních služeb nebo call centra
Co nabízíme:
Prostor pro profesní rozvoj a spolupráci napříč odděleními
Stabilní pracovní prostředí v dynamicky se rozvíjející společnosti
Flexibilní pracovní dobu, případně možnost částečného home office
Kariérní růst podle individuálního kariérního plánu
Příspěvek na stravování
5 týdnů dovolené
3x sick days
Možnost dalšího vzdělávání skrze edukační rozpočet společnosti
Měsíční příspěvky na sport/relaxaci/zdraví až 1000 Kč
Možnost MultiSport karty za příspěvek pouze 350 Kč
Nadstandardní občerstvení na pracovišti
Relax zóna
Pravidelné teambuildingy a firemní akce
Pošlete odpověď na pozici Process & Quality Coordinator
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost AvaFin Czech s.r.o., IČO: 24849707, Jankovcova 1566/2b, Praha, Holešovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.