Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, příspěvek na dopravu, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
asistent/asistentka, administrativa
Co říká TEEKANNE, s.r.o. o pozici
Asistentka vedení společnosti / recepční
Firma TEEKANNE, s.r.o., stále se rozvíjející společnost a přední výrobce a distributor čajů na evropském trhu, hledá pro doplnění pracovního týmu vhodné kandidáty na pozici:
Operation assistant s NJ
Tvoje náplň práce bude:
office management – zajištění a podpora vnitřní komunikace ve firmě, komunikace s některými dodavateli, správa kancelářských potřeb, správa přijaté a odeslané pošty, archivace dokumentů, příprava různých podkladů pro vedení a další administrativní činnosti…
vedení recepce - reprezentace firmy v průběhu návštěv, vyřizování telefonátů a mailů, vyřizování a přesměrovávání příchozí komunikace do firmy (telefonáty, maily, apod.), zajišťování občerstvení pro návštěvy.
zpracování a analýza dat – tvorba měsíčních reportů, příprava podkladů k měsíční uzávěrce, vyplňování výkazů k uzávěrce, příprava podkladů pro jednání/porady, správa a vyřizování spotřebitelských reklamací.
organizování firemních akcí
spolupráce v rámci Quality managementu – správa, vytváření a udržování dokumentace k ISO 9001, účast na školeních pro management kvality, člen týmu interních auditorů pro ISO 9001, příprava ročního školení pro zaměstnance v rámci quality managementu.
spolupráce na projektech v rámci skupiny – možnost zapojení se do mezinárodních projektů v rámci skupiny TEEKANNE (např. udržitelnost).
další ad hoc úkoly
Co od tebe požadujeme:
min. SŠ s maturitou
německý jazyk na mírně pokročilé úrovni
anglický jazyk výhodou
práci s Microsoft office – word, excel, power point
komunikační a organizační schopnosti
samostatnost a týmový přístup
Co ti můžeme nabídnout:
práci na hlavní pracovní poměr
odpovídající finanční ohodnocení
stabilní a perspektivní pozici v mezinárodní společnosti
příjemnou atmosféru rodinné firmy a kvalitní pracovní zázemí v moderních prostorech
vysokou autonomii práce
vzdělávací kurzy (zejména jazykové)
týden dovolené navíc
příspěvek na dopravu
kratší páteční pracovní doba
možnost rozšíření si znalostí v rámci spolupráce na mezinárodních projektech
Pošlete odpověď na pozici Asistentka vedení společnosti/recepční
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost TEEKANNE, s.r.o., IČO: 62497499, K Hájům 2606/2b, Praha, Stodůlky, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.