Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, zahraniční pracovní cesty, firemní akce, 13. plat, vyhrazený čas na inovace, účast na zahraničních konferencích, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, možnost studijního volna, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby, dog-friendly office
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, pracovník back office, referent, vkládání dat do počítače, administrativa, prodej a obchod, zemědělství, lesnictví a ekologie
Co říká HANKA MOCHOV s.r.o. o pozici
Hanka Mochov s.r.o. je přední český producent čerstvé zeleniny s tradicí od roku 1993. Hospodaříme na více než 800 ha a specializujeme se na pěstování a zpracování zeleniny. Jsme moderní rodinná firma, která klade důraz na kvalitu, inovace a šetrný přístup k přírodě.
Co vás čeká
Stanete se důležitou oporou našeho obchodního oddělení a zároveň součástí přátelského týmu rodinné firmy Hanka Mochov s.r.o., držitele titulu Firma roku 2025 Středočeského kraje.
Budete mít na starosti administrativní a organizační podporu obchodu – od zadávání ceníků a objednávek v systému Helios, přes evidenci faktur a obalového toku, až po přípravu expedičních příkazů.
Součástí vaší práce bude také vedení farmářské prodejny v Zálezlicích, komunikace s prodavačkou a doplňování sortimentu.
Občas pomůžete i s přípravou veletrhů, výstav a farmářských trhů, kde budete reprezentovat naši značku.
Vaší každodenní náplní bude
zadávání a kontrola ceníků a objednávek v Heliosu
vystavování a kontrola faktur, evidence obalů a objednávek
zajištění chodu firemní prodejny a komunikace s dodavateli
příprava podkladů pro marketing (FB, propagační materiály, eventy)
spolupráce s obchodníky a vedením firmy
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
základní orientaci v administrativě, fakturaci či skladové evidenci
uživatelskou znalost MS Excel, Word, e-mailové komunikace
schopnost samostatně organizovat práci a sledovat termíny
Výhodou bude, pokud budete umět
pracovat v systému Helios nebo jiném ERP systému
máte zkušenost s obchodní administrativou nebo retailovým prostředím
jste komunikativní a baví vás prezentace českých potravin na veletrzích či akcích
Co vám můžeme nabídnout
stabilní zázemí české rodinné firmy s tradicí a respektem v oboru
různorodou práci s přesahem do marketingu a reprezentace značky
férové jednání, přátelský kolektiv a podporu při zaučení
možnost podílet se na viditelných výsledcích
nástup možný ihned nebo dle dohody
práci v moderním rodinném zemědělském podniku
motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
příspěvek na stravování, závodní jídelnu
Multisport karta, zvýhodněný mobilní tarif
plat dle hospodářských výsledků společnosti
možnost dalšího vzdělávání (např. školení, licence, certifikace)
📍 Místo výkonu práce: Zálezlice (Středočeský kraj)
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka obchodního týmu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost HANKA MOCHOV s.r.o., IČO: 27117243, Starý dvůr 302, Mochov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.