Co vás čeká
Správa svěřeného majetku od A po Z - zajišťování revizí, kontrola pojištění, péče o celkový stav majetku, vyúčtování energií, řešení každodenních záležitostí spojených se stavem majetku, spolupráce s kolegy napříč odděleními, kreativní a efektivní řešení mimořádných situací a požadavků.
Minimální požadavky pozice:
Vlastnosti, kterou jsou klíčové pro výkon této pozice:
Zodpovědnost, Spolehlivost, Samostatnost, Pečlivost, Komunikativnost, Ochota učit se novým věcem, Výborné organizační schopnosti, časová flexibilita, manuální zručnost.
Co vám můžeme nabídnout
Práce v dynamickém prostředí, čeká na Vás jak každodenní rutina, tak nové zajímavé výzvy. Nudit se s námi rozhodně nebudete. Potřebné vybavení pro práci Vám poskytneme (služební telefon, notebook i služební auto). Flexibilní začátek a konec pracovní doby je samozřejmostí - jakmile je hotovo, jde se domů. Práci si můžete organizovat dle sebe, veškeré inovace a zefektivnění stávajících procesů jsou vítány. Nebude sedět jen v kanceláři - zhruba polovinu času budete trávit v terénu.
Nástup možný ihned nebo dle dohody!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.