náplň práce:
- správa a tvorba veškeré smluvní dokumentace ve firmě (rámcové smlouvy s odběrateli/dodavateli, smluvní objednávky, nájemní smlouvy, kupní smlouvy)
- zajištění a vedení veškeré administrativy spojené s chodem firmy
- komunikace se stávajícími tuzemskými i zahraničními dodavateli
- vyhledávání nových dodavatelů
- řešení reklamací
- zajištění včasných dodávek nakupovaných položek v požadovaném termínu a ceně
- spolupráce a komunikace s ostatními odděleními společnosti
požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání, ideálně technického směru
- prokazatelné zkušenosti v administrativě alespoň 3 roky
- zkušenost na obdobné pozici výhodou
- komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem) - občas je třeba komunikace se zahraničím
- vyjednávací schopnosti a dovednosti
- komunikativní osobnost, které vyhovuje práce v týmu, ale i práce samostatná. Osobnost, která se nebojí vyjádřit vlastní názor a podpoří ho neprůstřelnými argumenty 😊
- psychickou odolnost a proaktivní přístup, pečlivost, spolehlivost, samostatné uvažování a smysl pro detail
- znalost balíčku MS Office
- ŘP sk. B - aktivní řidič
nabízíme:
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- mzdové ohodnocení odpovídající vašim znalostem a zkušenostem
- pružnou pracovní dobu
- rozmanitou práci a získání nových zkušeností
- příjemné pracovní prostředí a partu fajn kolegů
- 25 dní dovolené
- možnost výuky anglického jazyka
- dotované obědy/stravenkový paušál a ovocné středy
- odměny za životní a pracovní jubilea
- příspěvek na penzijní/životní pojištění či DIP
- firemní akce
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.