Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, pracovník back office, finanční specialista, administrativa, finance a ekonomika
Co říká Dentons Europe CS LLP, organizační složka o pozici
Globální advokátní kancelář Dentons Europe CS LLP, organizační složka, která poskytuje právní poradenství v Praze již od roku 1991, hledá do svého týmu nového kolegu/ kolegyni.
Tým Business Services hraje klíčovou roli v našem úspěchu. Sdílíme silný závazek k poskytování špičkového klientského servisu a zakládáme si na spolupráci v prostředí založeném na vzájemném respektu, důvěře a porozumění.
Hledáme proaktivní a flexibilní týmové hráče, kteří si zakládají na kvalitním klientském servisu a vysokém pracovním standardu. Věříme, že náš úspěch stojí na schopnosti získávat a rozvíjet ty nejlepší talenty.
V tuto chvíli hledáme do finančního týmu kolegu/ kolegyni na pozici Billing Specialist. Pro šikovného kandidáta umožňuje start s menším množstvím praktických znalostí, jelikož v našem teamu máme možnost se zaměřit na rozvoj a pomoci zkušenosti rozšířit. Hlavní je motivace a logické uvažování.
Budete mít na starosti:
Příprava a vystavování faktur a dobropisů pro několik partnerů naší společnosti.
Aktivní komunikace s partnery a klienty.
Kontrola správnosti a úplnosti klientských a fakturačních dokladů.
Udržování správných údajů o klientech.
Zpracování měsíčního přehledu faktur a vytváření měsíčních zpráv.
Zajištění souladu s požadavky klientů a partnerů podle interně nastavených procesů.
Spolupráce s ostatními členy týmu na několika finančních úkolech.
Administrativní podpora účetního oddělení a další související práce.
Odsouhlasování otevřených pohledávek a proaktivní řešení nezaplacených faktur, pravidelné upomínání klientů a telefonická a e-mailová komunikace s klienty.
Komunikace a spolupráce se sesterskými kancelářemi.
Očekáváme od Vás:
Minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru.
Praxe na obdobné pozici výhodou.
Alespoň základní znalost účetní a daňové legislativy, oblast DPH.
Dobrá znalost MS Office, zejména pokročilá znalost Excelu.
Zkušenosti se SW 3E či jiným zaměřeným na konzultační służby či służby obecně výhodou.
Plynulá znalost českého a/nebo slovenského jazyka.
Písemná a mluvená znalost anglického jazyka - úroveň (B2).
Výborné komunikační dovednosti.
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.
Proaktivní přístup, logické a analytické myšlení, orientace na detail
Dodržování interních i externích termínů, měsíční Fakturace, DPH apod.
Zájem o osobní rozvoj, ochota učit se.
Co vám můžeme nabídnout:
Zázemí mezinárodní advokátní kanceláře.
Moderní kanceláře v centru Prahy.
Profesionální a přátelské prostředí.
Velmi zajímavé finanční ohodnocení s ohledem na zkušenosti, benefity (např. MultiSport Card, FlexiPass, sick days, stravenky, 5 týdnů dovolené, joga v kanceláři, atd.).
Pošlete odpověď na pozici Billing Specialist
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Dentons Europe CS LLP, organizační složka, IČO: 28499808, V celnici 1034/6, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.