Hledáme nového kolegu s dobrými komunikačními schopnostmi, který se stane součástí našeho přátelského týmu zákaznické péče.
Jak vypadá práce specialisty zákaznické péče v AUTOBOND GROUP.
Hlavní pracovní náplní specialisty zákaznické péče je vyřizovaní veškerých příchozích hovorů zákazníků v rámci objednávek na servis vozů.
V rámci příchozích hovorů specialista zjistí důvod a bližší informace k servisu vozu (běžná prohlídka/přezutí pneu aj.) a zapíše/zaplánuje objednávku do interního systému. V případě požadavku zákazníka na zjištění aktuálního stavu již servisovaného vozu, zjistí stav zakázky v interním systému (případně kontaktuje přijímacího technika či mistra dílny) a obeznámí zákazníka s aktuálním stavem zakázky. Dalším typem hovoru může být poptávka náhradních dílů. V tomto případě specialista kontaktuje kolegy ze skladu, u kterých zjistí dostupnost a cenu náhradního dílu a pošle zákazníkovi cenovou nabídku. V této fázi prodej přebírají kolegové ze skladu.
Další součástí práce specialisty je správa chatu na našem webu - vyřizování požadavků zákazníků a přeposílání informací na příslušná oddělení.
Aktivní hovory naši specialisté provádí pouze příležitostně a jedná se především o nabídku služeb našim stávajícím zákazníkům (technická, přezutí pneu aj.)
Velmi rádi uvidíme Váš profesní životopis, pokud splňujete níže uvedené.
Na co se u nás můžete těšit?
Zaujala Vás naše pracovní nabídka?
Těším se na Váš profesní životopis!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.