KONZULTANT / OBCHODNÍK PRO B2B AKVIZICI A ROZVOJ PRODEJE
ECOFOL rozšiřuje obchodní tým a hledá posilu, která úspěšně etabluje nové produkty na trhu a rozšíří portfolio spokojených zákazníků.
Jsme specializovaný velkoobchod, který se již od roku 1995 zabývá prodejem a distribucí obalových materiálů a hygieny ve spojení s komplexním zákaznickým servisem. ECOFOL patří mezi přední distributory obalových materiálů a hygieny v České republice.
A co Vás u nás čeká?
Kontakt se zákazníky probíhá primárně telefonicky nebo emailem, ale neděláme stovky hovorů za den! V tomto dáváme jednoznačně přednost kvalitě před kvantitou!
Našimi zákazníky jsou především firmy a zejména ty, které již ECOFOL znají, ale vidíme zde velký potenciál pro rozšíření spolupráce. Na druhou stranu neříkáme, že se u nás s cold kontakty nesetkáte. Bez akvizice to také nepůjde...Potenciálních zákazníků jsou stovky…
Pro začátek bude Vaší primární činností kontaktovat stávající zákazníky. Ověřit jejich spokojenost a rozšířit spolupráci. Tedy nic složitého a v tomto případě máte cestu k úspěchu přímo umetenou.
- Baví Vás komunikace s lidmi, ale nechcete pracovat v callcentru, kde systém vytáčí jedno číslo za druhým?
- Nevadí Vám komunikace po telefonu, ale nechcete dokola volat jen studené kontakty, kde Vás většina lidí odmítne už po představení?
- Nevadí Vám pracovat v týmu, ale nechcete mít okolo sebe 50 dalších kolegů, se kterými se budete v kanceláři akorát překřikovat?
- Chcete si vydělat skvělé peníze, ale nechcete mít cíle, které nelze splnit a odejít tak se základem?
Pokud je Vaše odpověď na uvedené otázky ANO, hledáme přesně Vás!
Náplň práce
- příprava nabídek a přijímání objednávek
- úzká spolupráce s ostatními týmy zapojenými do obchodního případu
- správa stávající zákaznické databáze pravidelnými kontakty
- akvizice
- shromažďování zpětné vazby od zákazníků a její sdílení
- zadávaní dat získaných od zákazníků, aktivit a obchodních případů v systému RAYNET
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky
- nabízení produktů společnosti
- nutná přítomnost na pracovišti v Ústí nad Labem
Co požadujeme
- SŠ vzdělání
- výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování – podmínkou
- pokud umíte jednat s business zákazníky, dáváme Vám plusové body
- zároveň oceníme odolnost vůči stresu, perfektní mluvenou i psanou češtinu
- pečlivost, samostatnost a schopnost naučit se mnoho informací za krátkou dobu
- prozákaznický přístup, tah na branku
- znalost práce na PC (word, excel, e-mail)
- vítána je flexibilita
- schopnost rozpoznat prioritu v požadavcích zákazníků
- chuť se dále vzdělávat v oboru
Co vám můžeme nabídnout
- stabilní dlouhodobé zaměstnání v zavedené společnost působící na trhu od roku 1995
- práce na HPP, pracovní smlouva přechází po 6ti měsících na dobu neurčitou
- možnost profesního a finančního růstu
- provizní systém bez stropu
- přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
- stravenkový paušál ve výši 85,-Kč/den
- až 5 týdnů dovolené, po odpracování 2 let
- neomezený přísun kofeinu, džusů a dalších tekutin během dne
- v létě si můžete oběd vychutnat na čerstvém vzduchu v našem altánu
- pouze ranní směny (7:00-15:30), volné víkendy a svátky
nástup možný ihned
Zaujali jsme Vás? Skvělé, pošlete nám své CV s aktuální fotografií ještě dnes