Náplň práce:
- Vyřizování mailové korespondence, domlouvání schůzek jednateli.
- Úzká spolupráce s jednatelem, gen. ředitelem, účtárnou, zahraničními dodavateli atd.
- Práce na dílčích úkolech, příprava dokumentů napříč holdingem.
- Plánování firemních akcí, zahraničních cest, objednávka letenek, hotelů, restaurací.
- Ad hoc úkoly, dle požadavků jednatele.
Požadujeme:
- Angličtina slovem a písmem (využijete při komunikaci se zahraničními dodavateli, na obchodních jednáních, případně zahraničních cestách).
- Němčina výhodou.
- Proaktivní a samostatný přístup k řešení problémů.
- Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook).
- Praxe v administrativě nebo na podobné pozici vítána.
- Řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme:
- Práci ve stabilní české firmě s moderním prostředím, přátelským kolektivem a dobrou dopravní dostupností (metro A 10 min, tramvaj 5 min.)
- 5 týdnů dovolené.
- Příspěvek na stravné.
- Samostatnou klimatizovanou kancelář v nově vybudovaném sídle společnosti.
- Firemní parkoviště.
- Slevu na firemní výrobky a služby.
- Odpovídající platové ohodnocení.
Datum nástupu: ihned nebo dle dohody
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.