Kubánské náměstí 1391/11, Praha - Vršovice
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, vkládání dat do počítače, administrativa, finance a ekonomika, stavebnictví a reality
Co říká AVEMA Praha s.r.o. o pozici
Jsme česká společnost, která poskytuje komplexní správcovské služby pro bytové domy v Praze. Do našeho oddělení bytové evidence právě hledáme novou posilu na pozici Referent/ka bytové evidence.
Základní informace o společnosti:
Komplexní služby v oblasti správy nemovitostí v Praze a Středočeském kraji – ekonomická správa, technická správa, provoz, údržba, úklid.
Na trhu 15 let.
Ve správě 80 objektů s více než 7000 bytovými jednotkami.
Náplň práce:
Evidence a provádění změn vlastníků jednotek – sledování změn a následná aktualizace evidence.
Samostatné vedení a aktualizace předpisu záloh na správu domu, pozemku a služeb.
Systematické zpracování a vyhodnocování plateb klientů.
Příprava a realizace ročního vyúčtování nákladů pro jednotlivé bytové jednotky.
Systematická evidence pohledávek a spolupráce s právním oddělením při vymáhání.
Zpracovávání potřebných podkladů a zavádění nových objektů do správního systému.
Pravidelná e-mailová a telefonická komunikace s klienty ohledně změn, plateb a dotazů.
Váš profil:
Máte zkušenosti v oblasti správy nemovitostí.
Jste schopný/á pracovat samostatně a práci si dokážete efektivně zorganizovat.
Máte kladný vztah k administrativě a práci s čísly.
Umíte pracovat s MS Office na uživatelské úrovni.
Komunikační schopnosti máte na vysoké úrovni a umíte jednat s klienty.
Jste systematický/á, pečlivý/á a zodpovědný/á.
Výhodou jsou teoretické znalosti základů účetnictví.
Nabízíme:
Zázemí stabilní české společnosti.
Přátelský pracovní kolektiv – zaškolení a individuální lidský přístup.
Možnost částečné práce z domova.
Možnost plného i zkráceného úvazku.
Flexibilní pracovní dobu.
5 týdnů dovolené a 3 sick days.
Nástup: leden 2026
Pošlete odpověď na pozici Referent/ka bytové evidence
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost AVEMA Praha s.r.o., IČO: 28890965, Flájská 3214/8, Praha, Strašnice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.