Společnost MIND, oficiální partner Vodafone, hledá pracovníka/pracovnici back office. Jste pečlivý/á a samostatný/á? Máte rád/a „papíry“ a tabulky? Tak neváhejte ...
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
· administrativně zajistit hladký chod firmy
· zpracovávat doklady, hradit faktury, připravovat podklady pro účetní
· spravovat hotovost ve firmě
· připravovat a starat se o pracovní smlouvy a s tím spojené doklady, mzdy, benefity, školení
· zpracovávat podklady pro mzdy a fakturace
· kontrolovat a odvádět tržby
· vyplňovat karty prodejen, reporty a jiné přehledy
· zajišťovat revize
· komunikovat s úřady
· zajistit vše, co bude potřeba – ad hoc úkoly
· starat se o kancelář
Co od Vás potřebujeme?
· samostatnost a organizační schopnosti
· spolehlivost a pečlivost
· zkušenosti v oblasti administrativy
· znalost běžných office nástrojů (Outlook, Teams, Word, PowerPoint)
· velmi dobrá znalost Excelu
· český jazyk; anglický jazyk výhodou
Co Vám nabízíme?
· samostatnost
· flexibilní pracovní dobu
· částečný home office
· služební notebook, neomezený tarif
· firemní akce
· stravenky, MultiSport kartu
Pokud jsme Vás zaujali, pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.