Staňte se důležitou oporou vedení města Hostivice
Hledáme pečlivého, energického a organizačně zdatného člověka, který se stane nepostradatelnou administrativní oporou vedení města.
Budete mít na starosti administrativní podporu, komunikaci, koordinaci menších projektů a zajišťování, aby vše běželo hladce — od interních procesů, chod kanceláře až po kontakt s veřejností.
Pokud hledáte práci, kde se preciznost potkává s rozmanitostí a dokážete se rychle zorientovat v nových situacích, pak hledáme právě vás.
=================================
Město Hostivice vyhlašuje v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení na pozici referent/ka kanceláře vedení města.
CO VÁS ČEKÁ?
Každý den bude trochu jiný – jeden den připravíte podklady pro jednání rady, druhý pomůžete s veřejnou akcí nebo aktualizací městského webu.
Pokud vás baví, když věci dávají smysl a zároveň se nebojíte výzev, u nás se rozhodně nudit nebudete
Vaší hlavní náplní bude:
CO POŽADUJEME?
Výhodou: praxe ve veřejné správě a administrativě • orientace v zákonech (zákon č. 128/2000 Sb., zákon o obcích; zákon č. 312/2002, zákon o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; apod.) • zkušenosti se spisovou službou.
Co nabízíme?
Jak se přihlásit?
!!! Veškeré detaily k nabízené pracovní pozici, způsob řádného přihlášení do výběrového řízení a seznam všech požadovaných příloh k přihlášce naleznete na webových stránkách města: www.hostivice.eu -> Zajímá mě -> Pracovní příležitosti -> Výběrová řízení na pracovní místa vypsaná městem Hostivice -> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - REFERENT/KA KANCELÁŘE VEDENÍ MĚSTA
Uzávěrka přihlášek: 20. 11. 2025 do 15 hodin
Adresa: Městský úřad Hostivice, Husovo náměstí 13, 253 01 Hostivice
(nebo datová schránka: cdrb236, obálku označte „NEOTEVÍRAT – VŘ REFERENT/KA KVM“).
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.