Přijmeme administrativní pracovnici personálního oddělení na HPP na plný úvazek, pracoviště Praha 4, u stanice Metra Chodov.
Pracovní náplň:
- Zpracovávání personální agendy společnosti
- Zajišťování veškeré agendy spojené se vznikem, průběhem a ukončení pracovních poměrů.
- Zpracování a evidence dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- Udržování aktuální databáze zaměstnanců, správa dat
- Samostatné zadávání dat a vyhotovení potřebných sestav a přehledů, rozborů a analýz z personálních dat.
- Úzká spolupráce se mzdovou účtárnou a manažery zakázek
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Dobré komunikační a organizační dovednosti
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- Dobrá znalost MS Office
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
- Nástup ihned
Nabízíme:
- Zázemí silné a stabilní společnosti
- Možnost vzdělávání a osobního rozvoje
- – možno i zkrácený úvazek
- 25 dní dovolené
- Pracovní doba od 7,00 hod.
- Nástup ihned
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.