Benefity:
mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, práce převážně z domova, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, dog-friendly office
Zařazení:
brand manager, marketingový ředitel/manažer, specialista marketingu, fundraiser, obchodní ředitel/manažer, marketing, média a reklama, prodej a obchod
Co říká Zdravotní klaun o pozici
Rozdáváme úsměv tam, kde se ho běžně nedostává. Přidejte se do týmu, ve kterém si věříme, že profesionalita je stejně důležitá jako lidský přístup a dobrá nálada. Věříme, že i práce nás může chytit za srdce. Podílejte se spolu s námi na jednom z největších projektů svého druhu v Evropě.
Zdravotní klaun, o.p.s., je zavedená nezisková organizace s národní a mezinárodní působností. Již 24 let přináší speciálně vyškolení Zdravotní klauni humor a radost nemocným dětem, opuštěným seniorům a dalším trpícím. Přispívají tak ke zlepšení jejich psychického, a tím i celkového zdravotního stavu.
Hledáme zkušeného člověka na pozici Ředitele/ky fundraisingu a marketingu, který sestane se součástí vedení organizace.
Co vás na pozici čeká
tvorba a realizace fundraisingové a marketingové strategie organizace, včetně vyhodnocování její úspěšnosti a rozvoje nových přístupů,
odpovědnost za výsledky, plánování, rozpočty a reporting,
vedení a rozvoj týmu, který se stará o individuální i firemní dárce, municipality, marketing a data,
péče o stávající dárce a partnery, rozvoj nových zdrojů podpory,
spolupráce napříč organizací – s uměleckým, programovým a komunikačním týmem,
spolupráce s ředitelkou financí a ředitelkou organizace,
účast na strategickém řízení organizace.
Jak si vás představujeme
máte alespoň pět let zkušeností s vedením lidí a odpovědností za výsledky,
přinášíte prokazatelné zkušenosti z fundraisingu, marketingu nebo obchodu,
umíte přemýšlet strategicky a zároveň realizovat konkrétní kroky,
rozumíte značce, dárcům a komunikaci,
dokážete vést tým k výkonu i spolupráci,
sdílíte naše hodnoty a chcete svou profesí přispět k dobré věci,
máte dobrou znalost angličtiny (min. B2), protože součástí práce je i komunikace v mezinárodním prostředí.
Proč pracovat právě pro Zdravotního klauna
budete mít přímý dopad na organizaci, která přináší humor a naději tam, kde se jich nedostává,
stanete se součástí zkušeného vedení a budete mít vliv na strategický rozvoj celé organizace,
získáte prostor tvořit, posouvat a vidět konkrétní výsledky,
ve Zdravotním klaunovi kombinujeme profesionalitu s lidskostí a radostí.
Co vám můžeme nabídnout
plný nebo částečný úvazek (min. 0,8 FTE),
kombinaci práce v kanceláři (min. 2 dny týdně) a z domova,
5 týdnů dovolené + sick days,
flexibilní pracovní dobu,
vzdělávání, týmovou podporu a smysluplnou práci s dopadem.
Zaujala Vás pracovní pozice? Zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis spolu s krátkým motivačním dopisem. Budeme se moc těšit na Vaše odpovědi :-).
Pošlete odpověď na pozici Ředitel/ka fundraisingu a marketingu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Zdravotní klaun, o.p.s., IČO: 26547953, Paříkova 355/7, Praha, Vysočany, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.