Náplň práce:
Hledáme spolehlivou a organizačně zdatnou osobu, která bude poskytovat administrativní podporu vedení společnosti a zároveň se bude podílet na zpracování účetních dokladů.
Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:
-Administrativní podpora vedení společnosti v pracovních i osobních záležitostech (např. organizace domácnosti)
-Správa dokumentace, aktualizace databází a spisů
-Tvorba dokumentů, korespondence a zpráv
-Kontrola a korektura textů
-Plánování schůzek, organizace služebních cest (včetně příležitostného cestování)
-Zajištění provozu kanceláře – objednávky materiálu, správa vybavení, příjem návštěv
-Koordinace s ostatními odděleními, sledování plnění úkolů
-Zpracování účetních dokladů, kontrola jejich správnosti a úplnosti
-Účast na speciálních projektech v rámci mezinárodní společnosti
Požadujeme:
-SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru (např. účetnictví, administrativa)
-Aktivní přístup, dobré komunikační schopnosti
-Organizační dovednosti, pečlivost, strukturovaný způsob práce
-Týmovost, flexibilitu, smysl pro detail
-Pokročilou znalost MS Office
-Znalost účetních programů výhodou
-Komunikativní znalost angličtiny a/nebo němčiny
-Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
-Příjemné pracovní prostředí ve stabilní rodinné firmě zaměřené na inovace
-Práci v mezinárodním týmu na zajímavých a rozmanitých projektech
-Možnost profesního růstu
-Důkladné zaškolení s individuálním plánem a přiděleným mentorem
-Výkonnostní odměňování
-30 dní dovolené
Nástup: Ihned nebo dle dohody
Zašlete prosím svůj životopis v českém a anglickém jazyce.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.