Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá výrobou, distribucí a prodejem tepelné energie po celé České republice, hledáme kolegu na pozici Vedoucí energo provozu.
Umíte si práci zorganizovat a jste komunikativní?
Dokážete si s věcmi poradit sám/sama?
Rádi za sebe necháváte mluvit výsledky?
Jste pečlivá/ý a cílevědomý?
Pokud ANO, tak hledáme právě Vás!
Výsledkem Vaší práce bude:
- řízení servisního oddělení
- řízení bilančního a fakturačního oddělení
- spolehlivý hospodárný a bezpečný provoz zařízení
- spokojený zákazník
Činnosti, které Vás čekají:
- samostatné rozhodování
- řízení energetického provozu, dispečerského centra
- řízení servisního oddělení
- jednání s klienty, vedení zákaznické péče
- příprava bilančních podkladů
- evidence a vyřizování reklamací
- reporting provozních a bilančních dat
- zpracování reportů pro vedení společnosti
- vedení administrativy v rámci státní správy, výkaznictví
- zajišťování dodavatelů služeb pro klienty, včetně cenových nabídek
- strategický rozvoj svěřených oddělení
Bez čeho se neobejdete:
- min. SŠ vzdělání
- znalosti platných právních předpisů souvisejících s výrobou a distribucí tepelné energie
- povědomí o pravidlech pro rozúčtování nákladů energie – Vyhl.č.269/2015Sb
- povědomí podmínek a pravidel věcného usměrňování cen dle platných cenových rozhodnutí
- odpovědnost za provoz zařízení v souladu se zák. 406/2000 Sb. o hospodaření energií
- technického předpokladu v oblasti energetiky znalosti čtení výkresové dokumentace, výpočtů tepelných ztrát, bilance tepelné energie
- praxe v oboru teplárenství minimálně 3 roky
- obecné znalosti technických a stavebních částí domů
- znalosti MS Office (Word, Excel, Outlook)
- flexibility, samostatnosti, zodpovědnosti, schopnosti rychle se učit novým věcem
- komunikačních schopností
- řidičského oprávnění skupiny „B“
Nabízíme:
- rozmanitou a zodpovědnou vedoucí pozici na full-time (HPP)
- zázemí stabilní a neustále se rozvíjející společnosti
- odpovídající mzdové ohodnocení v rozpětí 70 000 – 80 000 Kč dle znalostí a zkušeností
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny SickDays
- notebook, mobilní telefon
- služební vozidlo s možností využití i pro soukromé účely
- multisport nebo příspěvek na životní pojištění
- flexibilní pracovní dobu
- možnost využití homeoffce až 5 dnů v měsíci
- zázemí v moderních kancelářích na Praze 5 – Smíchov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s, sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.