Na Spravedlnosti 2853, Pardubice - Zelené Předměstí
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (středně pokročilá)
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, vkládání dat do počítače, technik bozp, administrativa, ostraha a bezpečnost
Co říká Montáže Brož s.r.o. o pozici
Jsme leaderem v oblasti instalací regálových systémů převážně v nově postavených distribučních centrech v Evropě, Americe a Austrálii. Jedná se o projekty velkých rozměrů v náročných podmínkách a s vysokými nároky na dodržování časových harmonogramů v návaznosti na ostatní profese a maximální dodržování bezpečnosti práce, přísné dodržování systémových tolerancí FEM i kvalitu práce.
Realizace jsou pro finální zákazníky distribučních center nebo výrobce Automotive, farmaceutický, potravinářský, módní a spotřebitelský průmysl.
Bezpečnost práce pro Vás není jen povinnost, ale samozřejmost? Jste člověk, který má rád pořádek, systém, klade důraz na detail a záleží mu na tom, aby vše fungovalo bezpečně a správně? Možná jste to právě Vy – náš nový Technik BOZP! Posílíte náš stávající tým a zajistíte administrativní agendu v oblasti bezpečnosti práce.
Co Vás čeká:
Správa BOZP aplikací, školících materiálů a dokumentů v rámci oddělení BOZP.
Dohled nad dodržováním požadavků BOZP dle standardů EU a platné lokální legislativy.
Kontrola souladu s firemní politikou BOZP a její implementace v praxi.
Tvorba a udržování systému pravidelných auditů na jednotlivých projektech.
Revize a vyhodnocování incidentů v rámci EU.
Úprava školících materiálů na základě procesních opatření vyplývajících z incidentů nebo zjištění na projektech.
Správa a aktualizace knihovny nápravných opatření.
Spolupráce na tvorbě školících materiálů v kompetenci BOZP oddělení.
Konzultace se školícím střediskem Pravy.
Podíl na tvorbě průzkumu spokojenosti zaměstnanců z pohledu BOZP.
Poskytování poradenství a servisu v rámci kompetencí BOZP oddělení.
Komunikace s ostatními odděleními, projektovými týmy i externími partnery v oblasti BOZP.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Minimálně SŠ s maturitou; vzdělání v oboru BOZP výhodou.
Certifikát Technik BOZP nebo Koordinátor BOZP je výhodou, ale není nezbytný; rádi zaučíme i šikovného juniora.
Zodpovědný přístup, smysl pro detail a schopnost vidět souvislosti.
Logické myšlení a cit pro pravidla.
Samostatnost, pečlivost a schopnost komunikace napříč odděleními či projekty.
Velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Dobrou znalost AJ (B1).
Co Vám nabízíme:
Profesionální zázemí stabilní české společnosti.
Podporu při zaučení – propracovaný adaptační plán, nejste v tom sami.
Samostatnou i týmovou práci v přátelském kolektivu.
Možnost vlastní organizace práce a odborného růstu.
Odpovídající platové ohodnocení.
Co můžeme nabídnout navíc:
Roční bonusy.
3 sick days navíc k dovolené.
Možnost příležitostného home office.
Příjemné pracovní prostředí ve společnosti, které záleží na spokojenosti zaměstnanců. Rosteme a vy s námi. 😊
Moderní kanceláře nedaleko centra Pardubic, kavárna s restaurací dostupná v budově.
Firemní akce, teambuildingy.
Zdravé občerstvení a kvalitní káva v moderním WorkCafé.
Firemní dětská skupina.
Máte-li chuť pracovat v našem týmu, pošlete nám životopis a během pár dní se vám ozveme.
Pošlete odpověď na pozici Technik BOZP
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Montáže Brož s.r.o., IČO: 25955934, Pravy 36, Lázně Bohdaneč, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.