pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti
Vzdělání:
vysokoškolské / univerzitní
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce
Vhodné i pro:
osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
ekonom, finanční ředitel/manažer, finance a ekonomika
Co říká Centrum Seňorina, z.s. o pozici
Centrum Seňorina z.s. – jsme malá nestátní nezisková organizace poskytující odlehčovací služby klientům s Alzheimerovou nemocí a jiným typem demence, podporu rodinným pečujícím a vzdělávání a osvětu široké veřejnosti.
www.centrum-senorina.cz
Do týmu vedení hledáme posilu do role:
Finanční manažer*ka
S čím potřebujeme pomoci:
sestavování a sledování rozpočtu organizace jako celku i jedn. projektů,
příprava grantových a dotačních žádostí, sledování čerpání, vyúčtování, komunikace a spolupráce s úřady i soukromými dárci (péče o dárce),
správa a vyúčtování veřejné sbírky,
správa provozního a sbírkového účtu organizace, fakturace, platby,
administrativní vedení ekonomické agendy,
finanční správa eshopu s charitativními produkty (https://eshop.centrum-senorina.cz/ ),
jakožto součást vedení organizace - podílení se na strategickém vedení a týmová spolupráce s cílem naplňování vize organizace.
Koho hledáme:
v první řadě aktivního, komunikativního člověka s velmi silným analyticko-matematickým myšlením, který má rád, když se věcí hýbou a umí je dotahovat do konce,
kolegu (kolegyni), který(á) je optimista a je mu (jí) vlastní proaktivní hledání řešení,
rád/a se učí nové věci (např. spolupráce s AI, inovativní způsoby v péči i práci aj.),
s předchozí zkušeností z financí, ideálně s VŠ vzděláním,
dále je naprosto nutná pečlivost, smysl pro pořádek, detail a dokončenou práci,
schopnost pracovat samostatně a týmově zároveň,
myslet v souvislostech celé organizace
a umět pracovat v MS Word a Excel na excelentní úrovni (revize, práce s daty, funkce, kontingenční tabulky).
Velkou výhodou Vám bude znalost podvojného účetnictví.
Co nabízíme:
naplňující, velice různorodou a smysluplnou práci
v malém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy,
zaučení, včetně grantového a dotačního řízení,
spolupráci se zkušenou a velice milou externí finanční a mzdovou účetní,
práci na max 1/2 úvazku - typ smlouvy dle dohody (HPP, DPČ i jiné)
pružnou pracovní dobu s možností časového přizpůsobení a kombinace s home office,
a další - viz benefity.
Nástup ideálně ihned nebo dle dohody.
Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte chuť přidat se k našemu týmu, pošlete nám:
svůj životopis
motivační dopis
Budeme se těšit na Vaše odpovědi.
Pošlete odpověď na pozici Finanční manažer / ekonom pro neziskovou organizaci (1/2 úvazek)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Centrum Seňorina, z.s., IČO: 04347536, Krupá 63 (), Krupá, Kolín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.