Plzeňská 256, Chrášťany, okres Praha-západ
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, příspěvek na vzdělání, flexibilní začátek/konec pracovní doby
Zařazení:
pracovník back office, disponent, specialista logistiky, vedoucí/manažer týmu, administrativa, doprava a zásobování, zákaznický servis
Co říká Rhenus Logistics s.r.o. o pozici
Makáme na sobě, rosteme a rozšiřujeme náš tým.
Připojte se k nám a nastartujte svou kariéru v logistice! Jako celosvětově působící poskytovatel logistických služeb s 39 000 zaměstnanci ve více než 60 zemích spravujeme komplexní dodavatelské řetězce a nabízíme našim zákazníkům inovativní služby s přidanou hodnotou. Portfolio produktů společnosti Rhenus Logistics sahá od sběrné přepravy, částečných a celovozových zásilek až po přepravu nebezpečného zboží a speciální přepravy. Nabízíme našim zákazníkům balíčky komplexních služeb specifických pro dané odvětví.
Atmosféra u nás ve firmě není přehnaně formální, ať už v jednání či v oblékání. Rádi spolu trávíme čas v práci a někdy i mimo ní a zajímáme se o sebe navzájem. Naše organizační struktura není nijak složitá (v České republice je nás zhruba 150). Aktuálně rosteme a rozšiřujeme svoje řady. Staňte se součástí našeho týmu!
Together with passion!
Co Vás u nás čeká?
vedení týmu zákaznického servisu (5 podřízených)
nastavování procesů a pracovních postupů na oddělení
cenotvorba v interním systému
samostatné řešení požadavků a podpora zákazníků
dohled nad poskytovanými službami a prevence nesrovnalostí
práce s transportním informačním systémem
spolupráce s ostatními odděleními naší společnosti
různé druhy reportingu
Co u Vás budeme hledat?
výhodou je zkušenost v zákaznickém servisu
podmínkou je dřívější praxe v dopravě a spedici
zkušenosti s vedením podřízených
schopnost dorozumět se anglicky (komunikace s partnery je na denní bázi, převažuje e-mail)
uživatelskou znalost práce s MS Office (především Excel)
výborné komunikační dovednosti a asertivitu
zákaznicky orientovaný styl práce a samostatnost
bez pečlivosti a systematičnosti se neobejdete
Co Vám za to nabídneme?
stabilní společnost, kde se můžete realizovat
férové ohodnocení včetně výkonostních odměn
odpočinek o týden delší - 25 dní dovolené
příspěvek na stravování od začátku pracovního poměru
na pracovišti máme kávu a čaj zdarma
MultiSport kartu
pravidelné roční navyšování mzdy
zázemí v nových prostorech včetně parkování přímo v areálu budovy
Pracoviště v Chrášťanech, 500 m za Prahou
Naše kancelář je hned za Prahou. A tím myslíme doopravdy, neboť jsme jen pár set metrů za cedulí hl. m. Prahy. Dostupnost je proto perfektní! MHD ze stanice metro B - Zličín, poté 1 autobusovou zastávku na zastávku Chrášťany, Scania-Label. Autem po dálnici D5, exit 1 Pražský okruh / Chomutov / K. Vary / Letiště. Snadné a dostupné parkování v našem areálu. Pro středočeské je výhodou, že nemusí zajíždět do centra Prahy.
O projektu
Rhenus Logistics "Together with passion"
Podívejte se na profil firmy
Pošlete odpověď na pozici Team Leader oddělení péče o zákazníky (Chrášťany)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Rhenus Logistics s.r.o., IČO: 48534412, Plzeňská 256, Chrášťany, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.