Benefity:
práce převážně z domova, individuální rozvržení pracovní doby, možnost občasné práce z domova, vyhrazený čas na inovace, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vlastní organizace náplně práce
Vhodné i pro:
osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, office manager, pracovník back office, administrativa, zákaznický servis
Co říká myHeRoes o pozici
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a samostatného kolegu/kolegyni na pozici Office Manager / Administrativní podpora, který/á zajistí hladký chod administrativy, kanceláře a podpůrných procesů v naší technologické společnosti.
Náplň práce:
Zpracování výkazů techniků a měsíční uzávěrka servisu
Kontrola výkazů, evidence a reporting pro management
Objednávky zboží, HW a kancelářských potřeb
Zajištění dodání a převzetí zboží klientům od dodavatelů
Příprava podkladů pro fakturaci a přefakturace zboží
Spolupráce s externí účetní – podklady pro účetnictví, mzdy a banku
Organizace interních a externích akcí (firemní eventy, dárky pro klienty, narozeniny apod.)
Komplexní správa a koordinace chodu kanceláře
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo administrativního směru
Praxi na podobné pozici
Dobré organizační a komunikační schopnosti
Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
Znalost práce s MS Office (Excel, Outlook), případně ERP systémů
Schopnost efektivně zvládat více úkolů současně
Výhodou je zkušenost s exekutivním zpracováním marketingových kampaní
Nabízíme:
Zázemí stabilní technologické společnosti
Práci na zkrácený úvazek rozsahu 20 - 30 hodin týdně, zástup za MD
Práce v kanceláři 9 - 15 hod., případně dle dohody
Možnost pátečního home office
Přátelský kolektiv a neformální pracovní prostředí
Nástup: únor 2026, nebo dle dohody
Pošlete odpověď na pozici Office Manager/Administrativní podpora – Zkrácený úvazek, zástup za MD
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost myHeRo s.r.o., IČO: 14350963, Voctářova 2449/5, Praha, Libeň, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.