Společnost A3B, s.r.o.
Jsme na trhu již více jak 20 let. Realizujeme projekty ve stavebnictví, správě nemovitostí a reklamních službách.
Náplň práce:
• Samostatné vedení projektů převážně v oblasti správy nemovitostí, reklamních službách a stavebnictví.
• Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastních nemovitostí, stavebních činností a reklamních aktivit.
• Příprava smluv, bankovní platby, faktury, statistiky, komunikace s dodavateli (vodovody, ČEZ, správci nem.) a jednání s nájemci.
Co požadujeme:
• Velmi dobré organizační schopnosti
• Spolehlivost, flexibilitu, samostatnost
• Rutinní práci s PC – především Word, Excel, elektronická pošta a dobrou orientaci v internetovém prostředí
• Komunikativnost
• Ukončené středoškolské vzdělání, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• Uvítáme zkušenosti ve vedení samostatných projektů, obchodní dovednosti, praxi ve vyplňování žádostí o stavební a jiné dotace, orientaci ve stavebním řízení (výhodou)
Co nabízíme:
• Výborné finanční ohodnocení
• Osmihodinovou pracovní dobu
• Služební telefonní kartu s neomezeným tarifem
• Sick Days 4 dny
• Pestrou práci v přátelském kolektivu
• Další osobnostní rozvoj a trénink dovedností
• Pestrou práci v přátelském kolektivu
• Zázemí stabilní společnosti
• Parkování zdarma u kanceláře v centru města
• Nástup ihned
• Příspěvek na obědy 1500 Kč/měs. čistého (po zk. době)
• Kartu MultiSport za poloviční cenu (50 % z 1500 Kč / měsíc) (po zk. době)
Místo práce:
• Kancelář na třídě T.G.M. v Mladé Boleslavi
 
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.