Administrativní pracovník pro dílnu, sklad a objednávky m/ž
Plat neuveden
Firma:
Fielmann s.r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Praha
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, rozjezd zcela nového projektu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, zahraniční pracovní cesty, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, individuální rozvržení pracovní doby, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, důchodce, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy (tělesně postižení)
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, administrativa, doprava a zásobování, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Co říká Fielmann s.r.o. o pozici
Fielmann patří mezi špičky na evropském trhu v oblasti oční optiky. Firma se sídlem v Německu v současnosti provozuje více než 1000 poboček po celé Evropě.
Jsme rodinná firma s jasně definovanými hodnotami. Základem našeho úspěchu jsou kompetentní a angažovaní zaměstnanci, kteří pracují v souladu s naší firemní filozofií. Naší prioritou je individualizovaná péče o zákazníka.
Administrativní pracovník pro dílnu, sklad a objednávky m/ž úvazek 30 a více hodin týdně
Společnost Fielmann nabízí:
zázemí mezinárodní firmy
jistota německého rodinného podniku s dlouholetou tradicí
zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity
rozsáhlý program zapracování a školení
možnost zaměstnání na plný nebo zkrácený pracovní úvazek
smlouva na dobu neurčitou
pevná měsíční mzda
23 dní dovolené
2 sickdays
každý rok nové brýle pro zaměstnance
zaměstnanecká sleva
slevy pro rodinné příslušníky
stravenky
Multisport karta/ příspěvek na důchodové či životní (při)pojištění
teambuildingové akce
Náplň práce:
Interní evidence zakázek přijatých ke zpracování v dílně
Kontrola kompletnosti zakázek
Vytváření reportů v excelu
Spolupráce s účetním oddělením v oblasti přípravy podkladů, evidence a zpracování přijatých faktur, archivace
Komunikace s pobočkami, mateřskou firmou, dodavateli
Vytváření objednávek zboží a produktů a jejich následné naskladňování a evidence
Další administrativní úkony dle provozních potřeb
Podpora pro pobočky
Co je pro nás důležité:
Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), interní systém naučíme
Schopnost rychlé orientace, zorganizovat si práci a určit priority
Aktivní, přátelská a nekonfliktní osobnost
Proklientské nastavení a ochota pomoct kolegům z jiných oddělení
Samostatnost (po úvodním zaučení)
Praxe v administrativě
Cizí jazyk (AJ, NJ) není podmínkou, ale je výhodou
Těšíme se na Vaši přihlášku s uvedením představy o výši mzdy a možného termínu nástupu.
Pošlete odpověď na pozici Administrativní pracovník pro dílnu, sklad a objednávky m/ž
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Fielmann s.r.o., IČO: 09862986, Rohanské nábřeží 671/15, Praha, Karlín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.