Vítejte v CARE MEDICO – privátní klinice, kde se snoubí vášeň pro péči o zdraví s nejmodernějšími technologiemi a péčí na mezinárodní úrovni. Neustále rosteme, jsme inovativní a nabízíme zcela nový standard v oblasti zdravotní péče.
Našim klientům poskytujeme komplexní péči ve stomatologii DENT MEDICO (včetně vlastní zubní laboratoře MEDICO LAB a ortodoncie ORTO MEDICO), gynekologii GYN MEDICO, urologii URO MEDICO a mezioborovou péči INTER MEDICO.
Pokud hledáte stimulující prostředí, kde můžete profesně růst, spolupracovat se špičkovými odborníky a mít přístup k moderním technologiím, jste na správném místě.
O týmu :)
V celé skupině CARE MEDICO funguje malý, sehraný tým o zhruba 15 lidech, který se stará o to, aby všechny naše kliniky fungovaly hladce – od účetnictví, marketingu a komunikace s pojišťovnami až po vedení společnosti. Jsme parta, která si pomáhá, má ráda výzvy a neustále hledá, jak věci zlepšovat a zjednodušovat.
Do našeho týmu teď hledáme novou kolegyni nebo kolegu, na koho je spoleh, kdo má rád pestrou práci, baví ho, když jdou věci dopředu a je rád mezi lidmi.
Vaší hlavní rolí bude zajištění kompletní HR agendy napříč skupinou (s podporou mzdové účetní), od náboru, přes pracovněprávní dokumentaci, po každodenní komunikaci se zaměstnanci. Hledáme člověka, který také bude podporou pro vedení společnosti, zvládne zastřešit chod kanceláře, koordinovat schůzky, hlídat priority a být tím, na koho se můžeme spolehnout „když je potřeba cokoliv zařídit“.
HR agenda (cca 70 %)
- Samostatné vedení kompletní HR agendy (bez mezd)
- Nábor zaměstnanců napříč obory – lékaři, sestry, recepce, dentální hygiena aj. (používáme Teamio, sociální sítě a další portály pro lékaře)
- Příprava pracovních smluv, dodatků, ukončení a související administrativy.)
- Příprava podkladů pro mzdy
- Spolupráce při implementaci nového HR systému
- Péče o zaměstnance a budování firemní kultury
Podpora vedení (cca 30 %)
- Asistence jednateli v DENT MEDICO – organizace schůzek, příprava kávy, pomoc při organizaci akcí apod.
- Zajišťování provozních a organizačních záležitostí (rezervace, nákupy, pochůzky).
- Administrativní podpora kanceláře a základní office management
Koho očekáváme
- Máte zkušenost z interního HR
- Jste organizovaný/á, samostatný/á a umíte si věci zorganizovat
- Rád/a komunikujete s lidmi a máte k věcem proaktivní/pozitivní přístup
- Nezaleknete se telefonování ani řešení operativních záležitostí
- Znalost pracovněprávní legislativy a praxe v náboru je velkou výhodou
Co nabízíme
- Zázemí stabilní a rostoucí skupiny zdravotnických zařízení
- Pestrou práci, kde se nebudete nudit
- Úzkou spolupráci s vedením společnosti
- Příležitost k profesnímu růstu a dalšímu vzdělávání
- Přátelský a neformální tým, kde si lidé pomáhají
- Odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity