Co budete dělat
Kompletní administrativní podporu právníků (správa spisů, práce s datovou schránkou, evidence pošty, zakládání a archivace dokumentů).
Přípravu a úpravu dokumentů v MS Word/Excel, formátování aj.
Komunikaci s klienty, soudy a úřady (telefon/e-mail), domlouvání schůzek, správa kalendářů.
Organizaci chodu kanceláře (objednávky, podklady pro fakturaci, spolupráce s recepcí).
Drobné ad hoc úkoly, bez kterých se kancelář neobejde.
Koho hledáme
Pečlivého/pečlivou a zodpovědného/zodpovědnou týmového hráče.
Dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel).
Výbornou češtinu (pravopis a stylistika).
Komunikační dovednosti a schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Předchozí zkušenost z administrativy/advokacie je výhodou, není podmínkou.
Cizí jazyk (AJ/NJ) je výhodou.
Co nabízíme
Příjemné pracovní prostředí v unikátních prostorách Salmova paláce v centru města a přátelský kolektiv.
Prostor pro seberealizaci a profesní růst.
Základní složku mzdy + nadstavbovou část odpovídající výkonu.
Benefity: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, každoroční teambuildingové akce apod.
Běžnou pracovní dobu 8:30–16:30.
Nástup: ideálně co nejdříve, případně dle dohody.
Úvazek: HPP (plný).
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.