Pro developerskou společnost, která se zabývá nákupem, prodejem a pronájmem nemovitostí, bytovou i průmyslovou výstavbou, oceňováním majetku a poradenstvím ohledně financování projektů, se sídlem na Praze 3, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Office manažer/ka – Týmová asistent/ka.
Náplň práce:
- Administrativní a organizační podpora týmu.
- Vedení dokumentace a spisové služby vztahující se k činnostem společnosti.
- Evidence došlé a odeslané pošty, včetně balíků a jejich přípravy pro expedici,
- Zajišťování poštovní i elektronické korespondence (včetně cizojazyčné).
- Komunikace s partnery, klienty, úřady a dodavateli – osobně, telefonicky i e-mailem.
- Podpora business procesů a spolupráce při plnění úkolů napříč odděleními.
- Zpracování, přepisování a vkládání dat do databází, tabulek či jiných interních systémů.
- Získávání, třídění a vyhledávání potřebných dat, informací a dokumentů.
- Dílčí analytické a přípravné práce, tvorba podkladů a přehledů.
- Zajišťování administrativní agendy a evidence úkolů jednotlivých útvarů, včetně sledování termínů jejich plnění.
- Spolupráce při tvorbě plánů a podpora vedení společnosti.
- Účast na interních poradách, vedení jednoduchých záznamů a příprava potřebných podkladů.
- Vedení pokladny, evidence docházky, plánování služebních cest a jejich vyúčtování, vedení statistik pro státní orgány, kopírování, tisk, skenování, úpravy dokumentů, evidence a vyřizování pošty (včetně balíků a expedice), drobná provozní agenda, vyzvedávání a zasílání pošty.
- Zajištění plynulého chodu kanceláře – objednávky kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli, organizace návštěv, porad a seminářů (včetně přípravy občerstvení).
- Spolupráce s finančním a personálním oddělením – příprava podkladů pro účetnictví, mzdy a reporting.
- Plnění operativních úkolů dle aktuálních potřeb vedení.
Co požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- Výborná znalost ČJ a RJ, pokročilá znalost AJ (min. B2)
- Znalost práce s MS Office ( Word, Excel, PowerPoint )
- Zkušenost s administrativou, řízením chodu kanceláře a podporou týmu
- Organizační a komunikační schopnosti, samostatné a logické uvažování
- ŘP sk. B, aktivní řidič/ka
Co nabízíme:
- Práci na HPP v malém, přátelském týmu v centru Prahy
- Důkladné zaškolení a podporu týmu
- Firemní benefity: finanční bonusy, 4 týdny dovolené, Multisport karta, Sick days, občerstvení na pracovišti
- Automobil, mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, Firemní akce
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Pracovní doba od 9:00 do 18:00 hodiny
- Nástup možný ihned nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní nabídku, zašlete prosím emailem svůj životopis. Případné dotazy zodpoví pí. Dvořáková na tel.: 776 669 412.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.