Projekt Národní linka pro odvykání je provozován neziskovou organizací AdiPoint (dříve Českou koalicí proti tabáku) a je v provozu od roku 2016. Jsme realizováni a podporováni Úřadem vlády ČR (náš zřizovatel) a Magistrátem hl. m. Prahy. Poskytujeme odborné poradenství v problematice závislostí. Pomáháme jak samotným uživatelům, tak jejich blízkým osobám.
Národní linka pro odvykání rozšiřuje svůj tým!
Hledáme vedoucí/ho provozu a HR podporu týmu Národní linky pro odvykání
Přidejte se k organizaci, která pomáhá lidem na cestě k životu bez závislosti. Hledáme kolegyni nebo kolegu, který/á zajistí hladký chod služby, podpoří tým konzultantů a bude zajišťovat HR administrativu a koordinaci provozu.
Co nabízíme?
- 0,5 úvazku (hlavní pracovní poměr) s možností navýšení
- Částečná práce formou home office po zkušební době
- Pracoviště v centru Prahy
- Notebook a služební SIM karta
- Přátelský kolektiv, otevřená komunikace a smysluplná práce
- Osobnostní růst (pravidelná účast na supervizi vedení)
- Sick days, 25 dní dovolené (plný úvazek), příspěvky na kulturu a sport
- Mzdové ohodnocení: 44 690 Kč hrubého při plném úvazku (poměrná část dle úvazku)
Náplň práce
- Provozní řízení a plánování: tvorba rozvrhů směn a dohled nad plynulostí provozu, řešení dlouhodobých i náhlých provozních záležitostí, zajišťování provozních potřeb a objednávek
- HR podpora týmu: evidence pracovní doby, vytváření podkladů pro mzdy, základní personální agenda spojená s organizací zaměstnanců stávajících a nově přijímaných
- Komunikace s týmem a vedením: účast na pravidelných schůzkách, jejich organizace a společné vedení, předávání informací mezi týmem a vedením, řešení provozních a organizačních požadavků zaměstnanců
- Administrativní a procesní podpora: vedení administrativní agendy, spolupráce na optimalizaci provozu a interních postupů, aktualizace interních materiálů
Co očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenost se zajišťováním provozu a s administrativou (ideálně s výkazy práce nebo mzdovými podklady)
- Výborné organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost
- Komunikační dovednosti a schopnost reagovat na provozní situace
- Uživatelská znalost PC - MS Office a Google Workspace
Výhodou (nikoli podmínkou):
- Praxe v HR administrativě nebo plánování směn
- Zkušenost z neziskové či sociální oblasti
- Zkušenost s organizací a řízením provozu služby
- Zkušenost s vedením týmu nebo koordinací lidí
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám do 18. 11. 2025 své CV a motivační dopis.
Vybraní uchazeči budou pozvaní do 2. kola výběrového řízení, které proběhne v týdnu od 24. 11. 2025 formou osobního pohovoru.
Nástup dle dohody, ideálně v průběhu prosince 2025.
Těšíme se na Vaše reakce!
Organizace AdiPoint, z.ú. si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.