Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, občerstvení na pracovišti
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, pracovník back office, administrativa, služby
Co říká BBH, advokátní kancelář, s.r.o. o pozici
BBH je renomovaná česká advokátní kancelář s nadnárodní působností, která působí na trhu téměř čtvrt století. Poskytuje špičkové právní a poradenské pro nejvýznamnější klienty v oblasti českého businessu.
Co bude Vaší náplní práce?
každodenní činnost spojená s chodem advokátní kanceláře, např. vedení klientských spisů a administrativní podpora advokátů při přípravě právních dokumentů, např. jazykové korektury textů a formátování;
příprava podkladů na jednání;
komunikace a spolupráce jak s právníky, tak s ostatními odděleními kanceláře za účelem koordinace k plnění klientských zadání;
správa kalendáře vašeho nadřízeného, včetně organizování jednotlivých schůzek a služebních i soukromých cest, a to nejenom v ČR, ale i v zahraničí;
zajišťování/obstarávání záležitostí soukromého/osobního rázu, což v tak dynamickém prostředí může být někdy velice náročné;
správa datových schránek jednotlivých advokátů;
využití anglického jazyka.
Jak vypadá ideální kandidát(ka)? Co požadujeme?
Minimálně ukončené středoškolské vzdělání,
časovou flexibilitu, spolehlivost a diskrétnost,
pokročilé dovednosti v práci s dokumenty (nejenom MS Office),
logické uvažování, pečlivost, odpovědnost a důslednost,
komunikativnost, samostatnost, proaktivní a týmový přístup,
čeština na úrovni rodilého mluvčí,
znalost anglického jazyka na úrovni B2 (další jazyk výhodou),
vítána praxe v advokátní kanceláři.
Co Vám můžeme nabídnout?
nástupní mzdu 35 až 38.000 Kč dle zkušeností,
práci v centru Prahy v krásných kancelářích,
roční bonus,
přátelský a podporující tým kolegů a kolegyň,
řadu benefitů jako např. společné akce v ČR, masáže na pracovišti, jazykové vzdělávání, program Living Well Health club hotelu Hilton Prague nebo ovoce na pracovišti,
1 týden volna navíc, 4 dny sick days,
příspěvek na MultiSport kartu,
peněžitý příspěvek na stravování
a především perspektivu dlouhodobé spolupráce.
Kontaktní údaje:
Emil Dobaka
T: +420 720 836 318
Pošlete odpověď na pozici Asistent(ka) advokátů v Praze
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost BBH, advokátní kancelář, s.r.o., IČO: 26143119, Klimentská 1207/10, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.