Co vás čeká
• zajištění činností v oblasti vystavených faktur (ke koncovému zákazníkovi, „3“ faktur)
• komunikace s odběrateli a sesterskými společnostmi holdingu
• vystavování dobropisů
• přefakturace dle druhu
• reklamace (s nulovou hodnotou a s vyčíslitelnou hodnotou)
• řešení neuhrazených faktur
• reporting: graf vývoje FAV a DL pro graf společnosti, report pro kontrolu FAV a pro kontrolu zaúčtovaných FAV
• provoz vozidel (kontrola FAP, zajišťování servisů ve spolupráci se zaměstnanci, zajišťování škodních událostí, evidence vozidel, evidence tankovacích karet, měsíční kontrola knih jízd)
• archivace dokladů v souladu s účetními, daňovými a interními předpisy
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
• základní komunikace v NJ/AJ
• proaktivita, pracovitost, přesnost a pečlivost
• snaha, iniciativa, chuť učit se novým věcem
Co vám můžeme nabídnout
• notebook a firemní telefon
• 25 dní dovolené
• pružná pracovní doba
• stravenkový paušál v hodnotě 100 Kč za odpracovanou směnu
• káva a pitný režim zdarma na pracovišti
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.