Prace.cz v novém. Pojďte si ji vyzkoušet
Je to první ochutnávka nové Prace.cz. Některé věci ještě ladíme a budeme postupně přidávat, ale stojí to za prohlídku.
Jazyky:čeština (výborná), němčina (základní) a angličtina (pokročilá)
Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, administrativa
Co říká Českobratrská církev evangelická o pozici
Staňte se součástí vedení Evangelické církve a podílejte se na rozvoji našich aktivit u nás i v zahraničí.
Hledáme lidsky zralého člověka, který povede převážně agendu vedoucího kanceláře a bude se podílet i na dalších administrativních činnostech spojených s vedením úřadu včetně komunikace s českými a zahraničními partnery.
Co vás čeká
Administrativní podpora vedoucího kanceláře a jeho úřadu, aby bylo vše rychle a včas vyřešeno
Příprava a podpora jednání s českými i zahraničními partnery a návštěvami
Podpora nárazových a opakujících se produkčních prací kanceláře
Tvorba formulářů a dotazníků, obsluha CRM systému, podpora e-shopu, aktualizace dat na webech a další drobná technická podpora
Zajištění a péče o základní vybavení kanceláře z hlediska darů a upomínkových předmětů
Proklientská komunikace s příchozími do kanceláře a nabízení podpory návštěvám
Co od vás očekáváme
Minimálně 3 roky praxe na pozici vedoucí kanceláře či administrativní podpory
Dobrou znalost angličtiny a výhodou i základní znalost němčiny
Pozitivního ducha pro tým, základní orientaci v církevním prostředí a soulad s hodnotami církve
Vysokou míru pečlivosti, profesionality, lidskosti a ochoty se učit
Dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel); řidičský průkaz sk. B výhodou
Co vám nabízíme
Příjemný pracovní tým v samém centru Prahy
Přátelské prostředí respektující lidskou různost, která nás obohacuje
Malé kanceláře klidného typu, žádný openspace
Pracovní poměr na plný úvazek
Mzdové ohodnocení na odpovídající úrovni
5 týdnů dovolené
Příspěvek na doplňkové penzijní spoření, příspěvek stravování a další benefity
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis.
Těšíme se na Vás!
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka vedení církevní kanceláře
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Českobratrská církev evangelická, IČO: 00445223, Jungmannova 22/9, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.