Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů má Odbor kancelář hejtmanky i přátelský kolektiv. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru.
Co budete na pozici organizačního pracovníka dělat?
- budete odpovídat za pořizování zápisů z jednání Rady kraje a jednotlivých výborů a komisí, které se konají v budově úřadu nebo na výjezdních zasedáních kraje – zápisy z jednání jsou veřejnými dokumenty, které se vyvěšují na úřední desce úřadu,
- budete organizačně zajišťovat jednání z hlediska rezervace jednacích místností, posílání pozvánek a distribuce materiálů k jednání,
- budete jednat s externími dodavateli služeb,
- budete zajišťovat prezenční listiny, archivovat zápisy a výpisy usnesení,
- budete komunikovat s kolegy v úřadu i s externími spolupracovníky.
Koho hledáme do našeho týmu?
- nového kolegu či kolegyni s vynikající znalostí českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího v mluveném i písemném projevu,
- někoho, komu nejsou cizí slova jako Word, Excel, Outlook, MS Teams,
- zodpovědného, samostatného a organizačně schopného člověka s kultivovaným vystupováním a vysokou profesionalitou, který dokáže samostatně plnit zadané úkoly a také spolupracovat v rámci týmu,
- člověka se zájmem o zvyšování své kvalifikace a odborných znalostí,
- předchozí pracovní zkušenosti na podobné pracovní pozici ve státní správě či u soudu nejsou podmínkou, ale budou velkou výhodou,
- orientace v zákonech č. 129/2000 Sb., o krajích a č. 128/2000 Sb., o obcích bude taktéž výhodou, ale pokud zatím tyto zákony neznáte, rádi vám je pomůžeme zvládnout.
Co nabízíme?
- zajímavou práci v odboru kanceláře hejtmanky Středočeského kraje,
- jistotu platu a možnost pravidelného odměňování,
- pracovní smlouvu na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost stravování v budově úřadu,
- možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje,
- mentoring,
- různorodou práci, která odráží dynamiku školního roku,
- benefity pro zaměstnance KÚSK: (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, firemní školka, dary při životních výročí, posilovna v budově úřadu, aj.)
Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?
1. Základní tarif může být v rozpětí 23 110 Kč – 33 220 Kč, záleží na Vaší praxi.
2. Osobní ohodnocení může být rozpětí 0 – 33 220 Kč dle Vaší praxe a dosažených výsledků a specializace.
3. Kvartální mimořádné odměny 0–45 % z Vašeho výdělku.
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis prostřednictvím formuláře do 7. 12. 2025 (tlačítko Odpovědět). Pro více informací k této pracovní pozici můžete kontaktovat paní Dagmar Strnadovou, tel. 257 280 519.
Těšíme se na Vás! 😊