PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu, našim zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo - zákazníci a zaměstnanci jsou naší prioritou.
Aktuálně hledáme nového kolegu na pozici Pracovník správy hypermarketu, který bude poskytovat administrativní podporu vedení hypermarketu a zároveň budou jeho pracovní činnosti propojené i se správou hypermarketu.
Mezi hlavní úkoly bude patřit práce v interním objednávkovém systému, inventury trezoru a pokladny, spolupráce s lokálním marketingem a finanční účtárnou. Evidence a komunikace s externími dodavateli, správa benefitů a další administrativní úkoly.
Znalost německého jazyka slovem i písmem je podmínkou.
Jedná se o zkrácený úvazek na 20 hod. týdně.
Férová mzda a řada dalších benefitů
Mzda je uvedená po zkušební době vč. průměrných příplatků za práci o víkendech, příspěvku na údržbu pracovních oděvů a příspěvku na stravování (za 20 odpracovaných směn).
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.