Tescan je víc než jen výrobce elektronových mikroskopů špičkové kvality. Jsme globální tým inženýrů, vědců, designérů a aplikačních expertů, kteří vytvářejí chytré postupy, které dávají smysl—pomáhají vědcům objevovat hranice možného a firmám vyrábět s dokonalou přesností a kvalitou.
Již více než 30 let umožňujeme vidět víc díky pokročilým technologiím SEM, mikro-CT a nyní i 4D-STEM. Navrhujeme řešení s ohledem na skutečné pracovní postupy – od materiálového inženýrství a geověd přes biologické vědy až po polovodiče – a zajišťujeme, že každý systém je intuitivní, připravený k použití a plně podporovaný po celou dobu své životnosti.
Tescan je místo, kde se potkává preciznost s funkčností, a kde je invence vítaná. Více o nás na www.tescan.com.
Pracuj oběma polovinami svého mozku— a celým svým srdcem.
Do našeho týmu hledáme precizního a zodpovědného kolegu/kolegyni na pozici Supplier quality administartor. Pozice je vhodná i pro absolventy středních škol se základní znalostí angličtiny a zájmem o oblast kvality, výroby a logistiky.
Co vás čeká v Tescanu:
- Převzetí a evidence neshodných dílů z montáže, vývoje a finalizace
- Zadávání údajů do databáze neshod a systému QAD
- Vystavování pracovních příkazů na opravu neshodných výrobků
- Řízení a administrace dodavatelských reklamací
- Zajištění výdeje náhradních dílů ze skladu a kontrola shody materiálu
- Spolupráce s odděleními výroby, nákupu a kvality
- Analýza příčin neshod a návrhy nápravných opatření
- Administrativní činnosti – nákupní požadavky, evidence, příjem objednávek
Koho hledáme:
- SŠ vzdělání (technického nebo ekonomického směru výhodou)
- Znalost práce na PC (MS Office, ERP systém výhodou)
- Základní znalost angličtiny (pro čtení technických dokumentů / e-mailů)
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a schopnost komunikace napříč odděleními
- Ochotu učit se nové věci v oblasti kvality a logistiky
Co nabízíme:
- Smysluplnou, kreativní a různorodou práci, která vás bude bavit
- Moderní pracovní prostředí ve stabilní a prestižní společnosti, která vyvíjí špičkové produkty postavené na nejmodernějších technologiích
- Perspektivní pozici v globální technologické firmě s dlouhodobou vizí a stabilním růstem
- Možnost ovlivnit, jakým způsobem se na celosvětové úrovni měří výkonnost zákaznických služeb
- Atraktivní balíček benefitů: výborná káva zdarma, kantýna přímo v budově, 5 týdnů dovolené, finanční bonusy, 2 dny sick days, 1 den na dobrovolnickou činnost, příspěvek na stravování, zvýhodněný mobilní tarif a benefitní cafeteria až 24 000 Kč ročně
- Práci na krásném místě v Brně-Kohoutovicích – přímo u lesa, ideální na procházky a načerpání energie
- Nástup možný po dohodě