Společnost poskytuje účetní služby a daňové poradenství firmám v České republice již více než 15 let. V týmu máme více než 20 účetních a pracujeme pro více než 400 stálých klientů. Komunikace s klienty a partnery probíhá ve třech jazycích: česky, rusky a anglicky.
Co vás čeká
• Komplexní činnost týkající se vedení účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek
• Příprava daňových přiznání DPH, KH, SH, Intrastat, OSS, DPFO, DPPO
• Inventura účetnictví, saldokonto pohledávek a závazků
• Spolupráce – pro větší klienty je nutná dělba práce a zastupitelnost
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Znalost zákona o účetnictví včetně související legislativy
• Praxe v oboru minimálně 3 roky
• Spolehlivost a svědomitost
• Znalost programu Pohoda výhodou
• Znalost českého a ruského jazyka
Výhodou bude, pokud budete umět
• Základní znalost MS Excel
• Znalost anglického jazyka
Co vám můžeme nabídnout
• Multisport kartu
• Dovolenou 4 týdny a 6 sick days
• Možnost práce na home office až 2 dny v týdnu
• Příspěvek na penzijní pojištění
• Atraktivní lokalitu u metra Vyšehrad
• Možnost kariérního růstu
• Profesionální kolektiv ochotný pomoci
• Jazykové kurzy EN, CZ
• Mzdové ohodnocení 45–55 tis. Kč měsíčně + čtvrtletní bonus 15–23 tis. Kč
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.