Referent/Referentka administrativní podpory ve stavebnictví
Plat neuveden
Firma:
Heimstaden s.r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
28. října 3346/91, Ostrava - Moravská Ostrava
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá) a polština (mírně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, administrativa, stavebnictví a reality
Co říká Heimstaden s.r.o. o pozici
Heimstaden je jedním z lídrů v oblasti rezidenčního bydlení v Evropě. Spravujeme více než 114 tisíc bytů v devíti zemích a hodnota našeho portfolia přesahuje 454 miliard českých korun. Naše zaměření je jasné – investujeme do nemovitostí s dlouhodobou vizí a vytváříme prostředí, kde se lidé cítí opravdu doma.
Každý den se o to stará více než 1 600 našich kolegů, kteří svým úsilím přispívají k naplnění konceptu Přátelských domovů. Vycházíme z našich základních hodnot – DARE (Odvaha), CARE (Péče) a SHARE (Otevřenost), které nás provázejí ve všem, co děláme.
Věříme, že různorodost nás činí silnějšími. Naše budovy poskytují domov lidem z celého světa a stejné principy uplatňujeme i uvnitř společnosti. Při náboru nám záleží jen na vašich dovednostech a zkušenostech – žádné jiné informace nejsou pro nás podstatné.
Pokud hledáte místo, kde se můžete rozvíjet a být součástí něčeho většího, rádi vás přivítáme v týmu Heimstaden!
Máte cit pro pořádek v dokumentech, orientujete se ve stavebních výkresech a baví vás práce, která propojuje administrativu s praxí na stavbě? Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á podpoří náš projektový tým při řízení stavebních projektů a zajistí, že vše poběží hladce – od dokumentace po komunikaci s dodavateli.
Co Vás na pozici čeká:
Administrativní, organizační a koordinační podpora projektového týmu.
Kontrola a správa dokumentace dodané generálním dodavatelem – identifikace chyb a nedostatků.
Sběr, kontrola a doplňování podkladů od dodavatelů, průběžná aktualizace a přehledné ukládání dokumentů.
Příprava a evidence zápisů z kontrolních dnů a důležitých jednání.
Spolupráce s procurement týmem při tendrech – poskytování potřebných informací a podkladů.
Podpora projektového manažera, stavbyvedoucího a dalších členů týmu při každodenní agendě.
Péče o chod kanceláře na stavbě a základní administrativní servis.
Co od Vás požadujeme:
Stavební vzdělání nebo zkušenost z administrativní pozice ve stavební společnosti.
Dobrou znalost práce na PC (MS Office, práce se soubory, evidence dokumentů).
Schopnost orientovat se v projektové dokumentaci.
Plynulou češtinu a komunikativní angličtinu nebo polštinu.
Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti.
Řidičský průkaz výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
Pozice je na dobu určitou (maximálně 1 rok), ale přinese Vám cennou zkušenost z prostředí velkých stavebních projektů. Získáte přehled o celém procesu od realizace až po uzavření stavby a otevřete si cestu k dalším pracovním příležitostem v rámci naší společnosti.
K tomu nabízíme:
Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9-14).
25 dní dovolené.
Elektronické stravenky, cafeterii a další benefity vycházející z kolektivní smlouvy.
Pošlete odpověď na pozici Referent/Referentka administrativní podpory ve stavebnictví
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Heimstaden s.r.o., IČO: 11708131, 28. října 3346/91, Ostrava, Moravská Ostrava, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.