Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, administrativa
Co říká Comac jobs s.r.o. o pozici
Co vás čeká
Administrativní pracovník je zodpovědný za pravidelné kontroly reportingu a další administrativní úkony.
Popis práce
Kompetence a odpovědnosti:
průběžné denní a měsíční zpracování denních zpráv z přidělené pobočky společnosti v elektronické podobě
odpovědnost za zaznamenávání a archivaci objednávek
zaznamenávání a archivace denních a měsíčních zpráv v elektronické a tištěné podobě
řešení nesrovnalostí v denních zprávách – vrácení reportu příslušným zaměstnancům
zpracování, zaznamenávání a archivace dokumentace pro fakturaci objednávek provedených pobočkou
odpovědnost za průběžné zpracování účetních dokladů pobočky v účetním softwaru společnosti
odpovědnost za správu a zaznamenávání pokladny a pokladních dokladů pobočky
odpovědnost za objednávání a vedení účetních záznamů o pracovních pomůckách, pracovních materiálech, pracovních nástrojích a pracovním oděvu pro potřeby pobočky
odpovědnost za docházku externích zaměstnanců pobočky
spolupracuje s vedoucími ostatních poboček a administrativním centrem společnosti při zajišťování činností
vyřizuje poštovní agendu pobočky, včetně knihy přijaté a odeslané pošty
po schválení zaměstnavatelem řídí motorové vozidlo při plnění pracovních úkolů
informuje nadřízeného o všech událostech, které přesahují rámec běžných událostí a činností na přidělených pracovištích a u podřízených zaměstnanců
okamžitě hlásí nadřízenému všechny překážky a okolnosti, které mu brání v plnění povinností, ohrožují jeho zdraví nebo zdraví jeho kolegů nebo mohou vést k poškození majetku
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Znalost všeobecných a aktuálních cílů společnosti, interních procesů, vnitřní organizace a rozdělení práce
Znalost práce s PC – Excel, Word, internet na uživatelské úrovni
Angličtina – úroveň B2
Schopnost efektivně komunikovat na různých úrovních
Odolnost vůči stresu
Co vám můžeme nabídnout
nástupní mzda 31 500 Kč
po zaučení navýšení mzdy
nástup IHNED
práce na ranní směny
možnost přestupu pod kmen
25 dní dovolené
příspěvek na stravování
Pošlete odpověď na pozici Administrativní pracovník. Nošovice.
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura Comac jobs s.r.o., IČO: 28657411, Těšínská 737/30, Těrlicko - Horní Těrlicko, Horní Těrlicko, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.