Co vás čeká
- Zpracování servisních protokolů od techniků (kontrola, evidence, kompletace, odesílání zákazníkům) - Zaměřování práce a následné vytváření CN pro zákazníky
- Telefonická a e‑mailová komunikace se zákazníky (přijímání hovorů, základní informace, předávání požadavků)
- Práce v MS Office (Excel, Word, Outlook), zadávání dat do interního systému
- Spolupráce s techniky a ostatními odděleními, hlídání termínů a stavu zakázek
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Dobrou znalost práce na PC, zejména MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Příjemné a profesionální vystupování, výbornou češtinu
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a organizovanost
- Angličtina výhodou, nikoli podmínkou
- Praxe na zákaznické podpoře nebo v administrativě výhodo
Co vám můžeme nabídnout
Mzdu 30–45 000 Kč měsíčně (dle zkušeností)
Firemní telefon a počítač
Možnost home office dle dohody
Stabilní zázemí a přátelský tým
Nástup možný ihned nebo dohodou
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.