Ředitelka Inspekce silniční dopravy, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo Specialista / specialistka personálních procesů a právní podpory v oddělení personálních procesů a právní podpory v odboru ekonomicko personálního v Inspekci silniční dopravy, se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
- zpracování stanovisek k návrhům smluvních dokumentů uzavíraných INSID na
základě právních předpisů platných a účinných;
- kompletní administraci a správnost veřejných zakázek financovaných z vlastního
rozpočtu, operačních programů apod.;
- zabezpečení činností souvisejících se zaváděním a udržováním systému řízení a
kvality v Inspekci silniční dopravy v oblasti personální agendy;
- poskytování metodické podpory v oblasti služebních a pracovněprávních vztahů
státních zaměstnanců a zaměstnanců v Inspekci silniční dopravy;
- zabezpečování činností souvisejících s přípravou, projednáváním, tvorbou a
přijímáním služebních a vnitřních předpisů;
- zabezpečování agendy rovných příležitostí žen a mužů;
- poradenskou činnost při provádění úřednické zkoušky;
- činnosti dle Interního protikorupčního programu a Etického kodexu úřadu;
- analytické, konzultační, kontrolní a jiné systémové činnosti v oborech a systémech s celostátní působností zasahujících do různých věcných a právních oblastí a se zásadními vazbami na další systémy a obory;
- dozorovou činnost zahrnující posuzování specializovaných oblastí zpracování a ochrany osobních údajů nebo posuzování plnění pravidel týkajících se obsáhlé skupiny osobních údajů;
- řešení a povinnosti Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) v rámci úřadu, podílí se na procesu implementace GDRP v úřadu, kontroluje dodržování podmínek GDPR v rámci jednotlivých úseků úřadu;
- odpovědi podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který splňuje předpoklady a požadavky stanovené zákonem podle § 25 odst. 1 a 3 zákona o státní službě:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
- dosáhl věku 18 let,
- je plně svéprávný,
- je bezúhonný,
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo , tj. vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
- má potřebnou zdravotní způsobilost,
- má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky,
Žadatel je povinen splnění základních předpokladů uvedených v písmenech a), b) a e) doložit příslušnými listinami (při podání žádosti lze místo předložení originálu listiny doložit pouze její kopii) nebo čestným prohlášením, které je součástí formuláře žádosti. Originál nebo úředně ověřenou kopii listiny žadatel předloží nejpozději před konáním pohovoru (§ 26 odst. 1 zákona o státní službě).
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis,
b) motivační dopis.
Platové zařazení služebního místa:
- 13. platová třída dle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě
Údaje o složkách platu:
Platový tarif:
- Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 32 180 Kč do 46 820 Kč.
- Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).
Osobní příplatek:
- Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit výkonnost státního zaměstnance posuzovanou podle intenzity a kvality prováděných činností, pracovních schopností a pracovní způsobilosti, a výsledky práce posuzované podle množství a kvality. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.
- Výše osobního příplatku je závislá od výsledku služebního hodnocení. Obsahuje-li služební hodnocení státního zaměstnance závěr o tom, že ve službě dosahoval:
- dostačujících výsledků, lze mu přiznat osobní příplatek až do výše 10 % nejvyššího platového stupně 13. platové třídy;
- dobrých výsledků, lze mu přiznat osobní příplatek až do výše 60 % nejvyššího platového stupně 13. platové třídy;
- velmi dobrých výsledků, lze mu přiznat osobní příplatek až do výše 80 % nejvyššího platového stupně 13. platové třídy;
- vynikajících výsledků, lze mu přiznat osobní příplatek až do výše 100 % nejvyššího platového stupně 13. platové třídy.
Odměny:
- Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.
Údaje o podmínkách výkonu služby:
- Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
- Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je leden 2026.
- Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
- Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonusluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx.
Podání žádosti:
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 24.11.2025, tj. v této lhůtě
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu, viz. úřední deska Inspekce silniční dopravy, č. j. INSID/132/12217/2025,
- podané prostřednictvím datové schránky sqy8d4j,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, Nové Město, 110 00 Praha 1, nebo podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
- Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo Interní auditor/auditorka“.
- V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Žádosti a další úkony ve výběrovém řízení učiněné žadatelem elektronickou poštou nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem.