Japonská logistická společnost Sumisho Global Logistics Europe s.r.o. hledá do svého týmu novou posilu.
Co vás čeká
Zajištění administrativní činnosti v souladu s předpisy a stanovenými procesy ve společnosti Sumisho Global Logistics Europe.
Komunikace s řidiči (informace o vykládkových/nakládkových rampách, časech).
Zpracování, vytváření a potvrzování dokumentace.
Obhlídka kontejnerů pro celní řízení.
Třídění a výdej kanbanových štítků.
Předávání a zpracování ručních objednávek.
Systémové zpracování objednávek (SAP, Time slot control).
Vyřizování a třídění e-mailových a telefonických požadavků.
Zpracování dat na interní výrobu.
Komunikace se zákazníkem.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Práce s PC (MS Office – pokročilá úroveň).
Praktické, samostatné myšlení, schopnost zvládat stresové situace.
Schopnost komunikace s lidmi.
Proaktivní přístup.
Ochotu pracovat v 3-směnném provozu.
Výhodou bude, pokud budete umět komunikovat v AJ.
Co vám můžeme nabídnout
Práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu určitou 1 rok (s výhledem prodloužení na dobu neurčitou).
Motivační finanční ohodnocení.
5 týdnů dovolené.
Stravenky.
Možnost školení a dalšího vzdělávání zaměstnanců (včetně jazykových kurzů).
Práci v přátelském kolektivu v zaběhnuté pobočce nadnárodní japonské společnosti.
Nástup dle dohody.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Zkušenosti z oboru nejsou nutné. Vše vysvětlíme a zaškolíme.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.