Co vás čeká
Vaším úkolem bude komunikace se zákazníky na platformách Amazon a Kaufland, po telefonu i e-mailem. Budete odpovídat na dotazy, pomáhat řešit reklamace, sledovat objednávky a zajišťovat hladký průběh zákaznické komunikace. Hledáme výpomoc během vánoční sezóny.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Umíte se vyjadřovat jasně, slušně a profesionálně.
Zvládnete pracovat s e-mailem, počítačem a běžnými kancelářskými nástroji.
Jste spolehliví, pečliví a zodpovědní. Na vaše odpovědi se musí dát spolehnout.
Máte dobrý přehled v češtině a základní znalost angličtiny.
Výhodou bude, pokud budete umět
Komunikovat v angličtině.
Máte zkušenost se zákaznickou podporou nebo call centrem.
Co vám můžeme nabídnout
Brigádu v moderní a rostoucí firmě s férovým přístupem.
Přátelský kolektiv, který vás rád zaučí a pomůže.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.