Co vás čeká?
· Péče o návštěvy, komunikace se zaměstnanci a klienty
· Zajištění provozu kanceláře – chod recepce, kuchyňky a společných prostor
· Administrativní činnost – objednávky, evidence faktur atd.
· Správa rezervací
· Spolupráce při organizaci firemních akcí (teambuilding, vánoční akce, celofiremní setkání aj.)
· Správa firemních přístupových karet
· Spolupráce a poskytování podkladů a výpomoci jednotlivým oddělením v rámci společnosti
Co požadujeme?
· Iniciativu a samostatnost při řešení úkolů, organizační schopnosti
· Ochotu učit se nové věci
· Spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a smysl pro detail
· Znalost práce v MS Office a Outlook na základní uživatelské úrovni
· Středoškolské vzdělání s maturitou
· Pozice vhodná i pro OZP nebo maminky s dětmi
· Praxe na podobné pozici je výhodou, ale není podmínkou
Co nabízíme?
· Práci v krásných prostorách budovy DOCK in TWO na Palmovce
· Zkrácený úvazek vhodný i pro maminky s dětmi či OZP (9:00-15:30)
· Roční plat 300 000 Kč s možností mimořádných odměn
· Zajímavý obor a milý kolektiv
· Firemní benefity v podobě stravenkového paušálu, 5 týdnů dovolené, sick days, Multisport, aj.
· Pracovní poměr se smlouvou na neurčito
. Nástup je možný od 1.1.2026
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.