-
-
Firma:
Neposeda, z.ú.
(nezisková organizace)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
vysokoškolské / univerzitní
-
-
Benefity:
možnost delšího neplaceného volna, mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na vzdělání, účast na zahraničních konferencích, notebook, možnost studijního volna
-
-
Zařazení:
ředitel, ostatní, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Jsme Neposeda – multidisciplinární organizace s pětadvacetiletou tradicí a jediná technologická sociální služba
v Praze.
Patříme k předním sociálním inovátorům v Česku – propojujeme sociální práci, výzkum i technologie. Spolupracujeme s New Leaf Česko, rozvíjíme #safespace, projekty Housing First i AI nástroje, které zefektivňují práci v sociálních službách. Jsme součásti expertního Národního centra sociálních studií. Neposeda.org
Hledáme ředitele/ředitelku sociálních služeb
Jsme Neposeda, moderní a inovativní poskytovatel sociálních služeb, který staví na profesionalitě, důvěře a odvaze zkoušet nové cesty. Hledáme zkušeného lídra, který dokáže skloubit strategické myšlení s empatií a schopností vést tým.
Pozice je ideální pro člověka, který rozumí financím i lidem, má přehled v legislativě i trendech a chce posouvat sociální služby vpřed.
Co by měl nový ředitel nebo ředitelka umět:
Finanční management a účetnictví
- orientace v zákoně o účetnictví a základních finančních předpisech,
- orientace v principech financování sociálních služeb,
- schopnost plánovat a řídit cashflow organizace,
- zkušenosti s projektovým řízením (včetně evropských dotací – jak provozních, tak investičních),
- příprava, vyúčtování a kontrola dotačních projektů,
- dohled nad účetnictvím provozních i mzdových nákladů a příprava podkladů pro mzdovou účetní,
- schopnost nastavovat finanční strategie a dlouhodobou udržitelnost organizace.
Fundraising a granty
- rozvoj firemního fundraisingu a vztahů s partnery, schopnost prezentovat služby organizace,
- péče o drobné dárce a rozvoj individuálního dárcovství,
- zkušenosti se státními granty a dotačními tituly a jejich kompletací od žádosti po závěrečné zprávy,
- orientace v programech OPZ+ a dalších evropských zdrojích, psaní žádostí,
- schopnost tvořit ucelenou fundraisingovou strategii a hledat nové zdroje financování.
(Online) Marketing a PR
- správa webu, cloudového řešení a digitální komunikace,
- znalost Google Workspace nebo podobných nástrojů,
- reprezentace organizace v médiích a na veřejnosti,
- navrhování a realizace kampaní podporujících sociální služby a projekty,
- komunikace s novináři,
- psaní článků na web a sociální sítě, storytelling o činnosti organizace.
Sociální služby a inovace
- orientace v zákonech a vyhláškách týkajících se sociálních služeb, znalost 108/2006 Sb. Zákona o sociálních službách
- znalost metodik a schopnost je tvořit i implementovat,
- práce s daty, využívání evidence-based přístupů, případně zapojení nových technologií (AI, digitalizace),
- cit pro inovace a hledání nových řešení v oblasti podpory klientů i sociálních pracovníků,
- komunikace se zástupci úřadů a politické reprezentace.
Vedení týmu a leadership
- schopnost vést, motivovat a podporovat odborný tým,
- nastavování cílů a zodpovědností, pravidelná zpětná vazba,
- budování otevřené a spolupracující firemní kultury,
- mentoring a rozvoj zaměstnanců, podpora vzdělávání,
- řešení krizových situací s nadhledem a respektem,
- strategické vedení organizace a dlouhodobý rozvoj v souladu s vizí.
Co nabízíme
- možnost podílet se na rozvoji moderní a respektované organizace,
- prostor pro inovace a vlastní nápady,
- zázemí stabilní neziskové organizace,
- tým, který má chuť měnit věci k lepšímu
- Nástup: Dohodou
- Nástupní mzda: 55.000 Kč
Pro účast ve výběrovém řízení zašlete Profesní životopis a Motivační dopis, kde popíšete strategii, jak chcete organizaci dále rozvíjet. Děkujeme.
Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit.