pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
administrativní pracovník, dispečer, logistik, manažer dopravy, specialista logistiky, přípravář, administrativa, doprava a zásobování, stavebnictví a reality
Co říká Alfa Styl s.r.o. o pozici
Dispečer / koordinátor - plánování montáží interiérových prvků ze skla
Pro naši stabilní rodinnou firmu působící na trhu od roku 2004, hledáme do týmu samostatného, komunikativního člověka na pozici koordinátora zakázek. Máte-li chuť se seberealizovat na zajímavých a inovativních projektech v oblasti interiérového skla a nábytkových doplňků, čeká na Vás akční a příjemný kolektiv. Pokud máte výborné organizační schopnosti, jste spolehlivý, zvládáte orientaci v mapách a skvěle komunikujete, těšíme se právě na Vás.
Co bude náplní Vaši práce:
plánování cest 4-5ti montážních skupin na zaměření / montáže v rámci celé ČR
dohodnutí termínů montáží se zákazníky
zadávání úkolů pracovníkům při přípravě montáží
předávání informací technikům před výjezdem
koordinace dodávek materiálu
support a řešení požadavků klientů
administrativa, práce s PC (Office, mapy, evidence zakázek)
Co od nás můžete očekávat
stabilní finanční ohodnocení + osobní ohodnocení kvalitně vykonané práce
pracovní smlouva na HPP
pracovní doba 7:00 - 15:30, po zaškolení možno flexibilně
pozitivní firemní hodnoty, přátelské vztahy v mladém kolektivu
individuální přístup, možnost přímo komunikovat s vedením firmy
zajímavou práci s designem interiérů
stabilní zázemí menší rodinné firmy
dobře dostupnou kancelář v centru Brna
profesní růst (zkušenosti, tréninky)
Firemními benefity jsou:
příspěvek na stravování
flexibilní pracovní doba
slevy na produkty
firemní akce, teambuildingy
Na co se těšíme od Vás:
ukončené SŠ vzdělání, VŠ výhodou
výborné organizační schopnosti, logické uvažování
schopnost samostatného jednání a rozhodování
u SŠ min. 2 roky praxe na pracovním trhu
příjemné komunikační schopnosti a vystupování
zkušenosti s logistikou nebo plánováním dopravy výhodou
uživatelskou znalost práce na PC – MS Office a hledání v mapách
řidičský průkaz sk. B
AJ na komunikativní úrovni není nutná, ale je výhodou
Pošlete odpověď na pozici Dispečer / koordinátor - plánování montáží v rodinné firmě
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Alfa Styl s.r.o., IČO: 26946831, Cyrilská 358/14b, Brno, Trnitá, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.