Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, 13. plat, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, dog-friendly office
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, pracovník back office, vkládání dat do počítače, administrativa, finance a ekonomika, technika, elektrotechnika a energetika
Co říká Talentinno s.r.o. o pozici
Umíš to s Excelem, máš cit pro organizaci a chceš práci, kde je ti vedení vděčné? 📊
Do menší české společnosti zaměřené na výrobu rozvaděčů, elektroinstalace a související servis hledáme šikovnou posilu do back office. Nabízíme stabilní zázemí, přátelskou firemní kulturu a práci, kde tě naučíme spoustu nových věcí - hledáme hlavně pečlivost, chuť se učit a zodpovědnost.
Co bude tvoje hlavní náplň práce:
🎯 Denní agenda:
příprava týdenních reportů pro výrobní porady
práce s daty v Excelu
administrativní podpora šéfa dílny
kontrola skladové evidence a související inventury
objednávky chybějících položek podle potřeby
aktualizace interních databází a inventáře
komunikace s celým týmem - jak back-office, tak na dílně
administrativní podpora obchodního oddělení - nabídky, objednávky, potvrzení, faktury
práce s naším ERP systémem Premier - nic složitého, vše ukážeme
🎯 Práce, která ti zpestří týden:
správa vozového parku
příprava podkladů pro ISO audity (návody a postupy tě naučíme)
✨ Proč se ti u nás bude líbit:
dostaneš mzdu až 50 000 Kč podle svých zkušeností
budeš mít příjemnou pracovní dobu - sice začínáme mezi 7-8:00, ale odchody domů bývají už v 15:30
užiješ si zkrácené pátky - končíme už ve 13:30
nabídneme ti stabilní úvazek na HPP
nástup je možný ihned, případně dle domluvy
čeká tě přátelský, lidský a stabilní kolektiv
dokonce vyplácíme 2x ročně bonusy ve výši 13. až 14. mzdy dle výsledků společnosti
získáš 5 týdnů dovolené i důchodové připojištění
dostaneš stravenkový paušál
dokonce jsme pracoviště, kam je možné vzít svého domácího mazlíčka - zatím máme jen malé pejsky, ale nebráníme se dalšímu přírůstku
🤝🏼 Hodíš se k nám, pokud:
máš dobrou znalost Excelu a baví tě práce s daty
máš zkušenosti z back office, vedení skladové evidence, administrativy výroby, účetního prostředí nebo rovnou z elektra / stavebnictví
není ti cizí zodpovědnost, samostatnost a umíš si nastavit priority
dokážeš dotahovat věci do konce a udělat si v nich pořádek
máš dokončenou SŠ (ideálně s maturitou)
top kandidát za nás přijde přímo z výrobní společnosti nebo s jiným technickým backgroundem, aby ho bavila probíraná témata a měl již nějaký přehled o tom, jak to chodí a co od takové podpory potřebujeme
umíš pracovat na počítači
📞 Jak probíhá výběrové řízení
úvodní spojení, kde si popovídáme o pozici i o tvých zkušenostech
jednoduchý a rychlý Excel test, abychom viděli, jak ti sedí práce s daty
setkání s panem ředitelem - osobně nebo online, kde si ověříme, jestli by pro nás spolupráce mohla být vzájemně přínosná
Chceš být součástí fajn týmu? Pošli nám svůj životopis a my se ti v nejbližší době ozveme! 🙂
Pošlete odpověď na pozici 🖇️ Back Office podpora pro výrobní společnost – vhodné i pro juniory! ✨
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura Talentinno s.r.o., IČO: 08026092, Ovocný trh 568/17, Praha, Staré Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.