Co u nás budete dělat?
- Klienti se na nás obracejí přes internetové stránky formou objednávkového formuláře. Závazně se objednávají na vstupní vyšetření na naší pobočce. Vaším úkolem je, s těmito klienty, domluvit vhodný termín vyšetření, na který klient dorazí. Veškerá práce probíhá na základě připravených skriptů. To, že se klienti sami hlásí na konzultace je nespornou výhodou této pozice.
- S navoláváním je spojena i administrativní činnost. Ta probíhá kompletně celá na počítači, nikoliv v papírové formě. Vaší zodpovědností je zajistit plynulý chod recepce, kalendář všech specialistů musí být zaplněn.
Nové klienty na pobočce vítáte a seznámíte je s tím, co je tam čeká, založíte jim elektronickou kartu, změříte je na přístrojích.
Zajišťujete zboží, účtenky, faktury, doplatky, inventuru, kontrolujete a zajišťujete běžnou denní čistotu kliniky.
Co u nás získáte?
- Práce na kamenné poradně s podporou centrály společnosti
- Budete mít dobrý pocit z toho, že Vaše práce má smysl.
- Všech kolegů v našem týmu si velmi vážíme a proto Vás i řádně oceníme.
Co od vás očekáváme?
- Musíte mít vynikající, mluvený projev bez vad řeči.
- Skvělou a bezchybnou znalost práce na počítači, OFFICE.
- Je pro nás důležité, abyste ovládali rychlé psaní na PC.
- Vynikající organizační schopnosti a práce pod časovým tlakem, pokud se na recepci sejde více klientů najednou.
- Pracovní doba je od 7:45 do konce směny- liší se dle obsazenosti kalendáře, 2 dny v týdnu do 18:00.
- Baví Vás povídat si s lidmi, pomáhat jim a dotahovat věci do konce?
Napište nám, ať Vás můžeme pozvat na osobní setkání :-)
Nezapomeňte zaslat Váš životopis.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.