Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby, dog-friendly office
Zařazení:
speciální pedagog, ergoterapeut, sociální pracovník, školství a vzdělávání, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Co říká POHODA, z.ú. o pozici
Jsme organizace s více než 25 lety zkušeností, která pomáhá dospělým lidem s intelektuálním či kombinovaným znevýhodněním žít co nejvíce běžný a důstojný život. Našim posláním je vytvářet prostředí, ve kterém se klienti i kolegové cítí respektováni, podporováni a mají prostor k růstu. Pokud hledáte práci s hlubokým smyslem v přátelském, profesionálním a hodnotově silném prostředí — právě vás hledáme.
Hledáme zkušeného kolegu či kolegyni, který/á zajistí odborné vedení a kvalitu našich sociálních služeb.
Jsme organizace, která vytváří prostředí přívětivé pro všechny – klienty, pracovníky i partnery.
Dobrá spolupráce, odborný růst a společné naplňování našeho poslání jsou u nás základem.
O nás Naše služby stavíme na respektu, důstojnosti a odbornosti. Usilujeme o to, aby každodenní provoz i strategický rozvoj organizace probíhaly v prostředí, které podporuje tým, motivuje k inovacím a umožňuje poskytovat kvalitní podporu lidem, kteří ji potřebují.
Co budete dělat
Tvořit, aktualizovat a uvádět do praxe metodiky a interní předpisy v souladu s platnou legislativou.
Garantovat naplňování standardů kvality sociálních služeb a organizovat vnitřní audity.
Sledovat legislativní změny a promítat je do interních dokumentů.
Vyhodnocovat efektivitu poskytovaných služeb a navrhovat zlepšení či inovace.
Poskytovat metodické vedení pracovníkům, podporovat jejich odborný růst a koordinovat vzdělávání.
Podílet se na strategickém rozvoji služeb, připravovat podklady pro projekty, granty a dotace.
Zastupovat organizaci v odborných platformách a spolupracovat s institucemi a partnery (MPSV, magistrát, ÚP, kraj).
Vést sociální pracovníky.
Úzce spolupracovat s ekonomickou a fundraisingovou částí organizace na provázání odborného a finančního pohledu.
Vaše pravomoci
Navrhovat úpravy interních metodik, směrnic a standardů.
Poskytovat odborná stanoviska ke kvalitě práce a dokumentace služeb.
Podílet se na výběrových řízeních na klíčové pozice v sociálních službách.
Doporučovat vzdělávací potřeby týmu a spolurozhodovat o rozvojových záměrech organizace.
Koho hledáme
Zkušeného specialistu v oblasti sociálních služeb, který rozumí sociálním službám a orientuje se v legislativě.
Osobnost, která dokáže kombinovat metodický přístup, strategické uvažování a podporující styl vedení.
Člověka, kterému záleží na kvalitě služeb, životu klientů, respektujícím prostředí a společném naplňování poslání organizace.
Ceníme si otevřenosti, dobrých nápadů, návrhů řešení, zájmu a zápalu pro věc
Co nabízíme
Prostředí založené na spolupráci, kde si lidé naslouchají a podporují se.
Prostor pro vlastní nápady, odborný růst a reálný vliv na podobu služeb.
Smysluplnou práci, která má přímý dopad na životy lidí.
Stále budete mít na čem pracovat, ve spolupráci s fajn lidmi, kteří týmově spolupracují, respektují se, jsou profesionály s lidským citlivým přístupem vůči všem
hlavní pracovní poměr (HPP 1,0) s pružnou pracovní dobou
finální mzdu odpovídající obdobné pozici v neziskovém sektoru
firemní benefity: vstupenky do divadla, odborné vzdělávání, stravenkový paušál ve výši cca 2200Kč/měsíc, pololetní odměny aj.)
Co od Vás požadujeme?
slušného člověka s respektujícím přístupem nejen ke klientům, ale i kolegům a všem osobám
motivační dopis s odůvodněním, proč se o tuto pozici ucházíte a co Vás motivuje pro práci v organizaci spolupracující s lidmi s intelektovým znevýhodněním
VŠ, VOŠ vzdělání opravňující pracovat jako sociální pracovník dle zákona č. 108/2006 Sb., nebo přidruženém oboru
alespoň 5let praxe, z toho alespoň 3 roky praxe v sociálních službách na obdobné pozici
zkušenost s vedením lidí a procesů
Líbila by se vám taková práce? Chcete nové výzvy ve svém profesním životě?
Dejte nám vědět a my se s vámi moc rádi potkáme osobně.
Šárka Petrášová – zástupce ředitele POHODA, z.ú.
Pošlete odpověď na pozici metodik - odborný garant kvality sociálních služeb
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost POHODA - společnost pro normální život lidí s postižením, z.ú., IČO: 68380216, Roškotova 1737/6, Praha, Braník, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.