Benefity:
možnost delšího neplaceného volna, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, zdravotní volno/sickday, příspěvek na penzijní/životní připojištění, kafetérie
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, recepční, administrativa
Co říká Allegro Retail a.s. o pozici
Jsme součástí polské e-commerce skupiny Allegro, která patří mezi deset nejnavštěvovanějších platforem pro elektronické obchodování na světě. Allegro Retail vznikl sloučením českých právních subjektů: Internet Mall a.s., CZC.cz s.r.o., AMG Media a.s. a WE|DO CZ s.r.o. Společně tvoříme jednu z největších e-commerce skupin ve střední a východní Evropě.
S podporou více než čtyř tisíc talentovaných zaměstnanců působíme v sedmi zemích a poskytujeme naše služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Chceme být pro naše zákazníky první volbou při nákupu, ať jsou kdekoli. Pojďme se do toho spustit společně!
Baví tě administrativa, organizace a komunikace?
Chceš se stát naší/naším Specialistu na "není problém?"
Jsi milá a usměvavá osoba i za deštivého dne?
Odpověděl/a si 3 x ANO?
Tak to hledáme právě tebe!
Do naše pražského týmu hledáme "Administrativního specialistu" někoho, kdo nám pomůže zajistit hladký chod pražské centrály.
Co bude hlavní zodpovědností?
Jsi první tvář společnosti – vítáš návštěvy a zajišťuješ profesionální servis recepce
Dvojjazyčná komunikace: Bezchybně komunikuješ se zaměstnanci v češtině i angličtině (e-mail, Slack, telefon).
Komplexně spravuješ faktury pro pražskou kancelář
Organizování služebních cest a správa/koordinace služebních vozidel (pool cars).
Zajišťuješ hladký chod kanceláře: správa pošty, kurýrních služeb, sledování zásob a komunikace s klíčovými dodavateli
Zajišťuješ, že naše kancelář je vždy čistá, uklizená a plně funkční (od hlášení závad údržbě až po správu kávovarů a doplňování zásob)
Asistuješ při přípravě a realizaci firemních cateringů a lokálních akcí
Co od Tebe očekáváme?
Výborné organizační a komunikační dovednosti (v češtině a angličtině).
Odpovědný přístup a schopnost řešit problémy s úsměvem
Zkušenost s administrativní podporou nebo recepcí
Znalost MS Office
Profesionální vystupování
Klidné a profesionální řešení neočekávaných situací, stížností nebo chaosu na recepci
Samostatnost a proaktivitu
Spolehlivost při plnění svěřených úkolů
Systémové myšlení: Schopnost vytvářet a dodržovat interní procesy pro efektivní chod kanceláře
A co ti můžeme nabídnout?
Dovolená snů: Celých 29 dní volna ročně (20 dní dovolené, 5 dní relaxace, 3 dny osobního volna a den na dobrovolnictví) plus volno na péči o člena rodiny. ⛱️
Extra volno na vaše sny: Po roce práce si můžete vzít až měsíc volna navíc na splnění kreativních nebo cestovatelských snů. A po dvou letech dokonce dva měsíce navíc! ⛰️🧑🎨 💵
Benefit Plus karta
Stravenky nebo stravenkový paušál 🍽️
Výuka Anglického jazyka
Multisport karta 💪
Podpora v životních událostech: Ať už se vám narodí miminko nebo doprovodíte dítě na první školní den, jsme s vámi! 👶
Příspěvek na penzijní pojištění
Připojte se k našemu Administrativnímu týmu pro ČR a SR a buďte klíčovým kontaktem pro všechny zaměstnance a návštěvníky, pošlete nám své CV a pojďme se potkat!
Pošlete odpověď na pozici Hledáme usměvavého a milého člověka na recepci!
Správcem vašich osobních údajů je Allegro Retail a.s., IČO:26204967, U garáží 1611/1, Holešovice, 170 00 Praha 7. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány za účelem provádění náborového procesu. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány za účelem uzavření smlouvy v souladu s ustanoveními obecně platných právních předpisů, ale v příslušných případech mohou být zpracovávány také na základě vašeho souhlasu. Nezapomeňte, že v souvislosti se zpracováním osobních údajů máte svá práva, včetně možnosti podat stížnost u dozorového úřadu. Náš pověřenec pro ochranu osobních údajů je vám k dispozici ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním vašich osobních údajů. Úplný rozsah informací o zpracování vašich osobních údajů v náborovém procesu naleznete zde - https://allegro.pl/regulaminy/klauzula-informacyjna-dla-kandydatow-do-pracy-YLKn8x4W3C1.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.