Náplň práce:
· Řízení týmu pracovníků ÚŘJ
· Odpovědnost za komunikaci s ostatními OJ AŽD v oblasti kvality
· Odpovědnost za provádění vstupních, mezioperačních a výstupních kontrol
· Odpovědnost za řešení záznamů o kvalitě
· Odpovědnost za řízení neshodného výrobku (vnitřní neshody, dodavatelské reklamace)
· Odpovědnost za řešení zákaznických reklamací a stížností
· Provádění pravidelné analýzy vnitřních neshod, zákaznických i dodavatelských reklamací
· Stanovení opatření k nápravě a preventivních opatření v oblasti kvality
· Jednání s klíčovými zákazníky i dodavateli o kvalitě
· Zabezpečení v rámci ÚŘJ stanovených úkolů v oblasti IMS v souladu s normami ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001, ČSN ISO 45001 a ČSN ISO/IEC 27001
Požadavky:
· VŠ/SŠ elektro nebo strojní
· Praxe v oblasti řízení kvality
· Znalost AJ
· Organizační schopnosti
· Důslednost, nekompromisnost
· Uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
· Nařízení vlády č. 194/2022 Sb. (dříve vyhl. 50/1978 Sb.) pro elektro- není nutnou podmínkou
Nabízíme:
· Perspektivní zaměstnání ve stabilní české firmě, moderní pracovní prostředí
· Pravidelná školení, jazykové kurzy
· Příspěvek na stravování (kantýna a jídelna v areálu firmy)
· Firemní rekreační zařízení
· 5 týdnů dovolené plus 3 dny osobního volna
· Nástupní mzdu dohodou
· Čtvrtletní prémie
· Mimořádné roční odměny
· Příspěvek na penzijní pojištění
· Benefit kartu s částkou 5 000 Kč/ rok
· Služební mobil a NTB
· Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
· Parkoviště pro zaměstnance v areálu firmy
· Místo výkonu práce – AŽD Praha s.r.o., Křižíkova 32, 612 00 Brno- Královo Pole
· Nástup možný ihned
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.