HR / PERSONALISTA A ADMIN pro bezpečnostní službu
Představení společnosti PRIMM bezpečnostní služba s.r.o.:
Poskytujeme komplexní nabídku služeb a řešení v oblasti bezpečnostních služeb již od roku 1993.
Hledáte dynamickou práci v oblasti lidských zdrojů? Máte zkušenosti s náborem a chcete se podílet na budování týmu v bezpečnostní službě? Pak hledáme právě vás!
Co bude vaší náplní práce?
✅ Tvorba a správa inzerce na pracovních portálech
✅ Komunikace s uchazeči a zajištění hladkého nástupu nových zaměstnanců
✅ Přímá spolupráce se mzdovou účetní
✅ Správa a rozvoj zaměstnanecké databáze
✅ Spolupráce s oblastními manažery
✅ Administrativa spojená s HR procesy (nástup – ukončení)
✅ Aktivní vyhledávání a nábor pracovníků do bezpečnostní služby
✅ Vedení pohovorů a selekce vhodných kandidátů
Co od vás očekáváme?
🔹 Praxi v oblasti náboru nebo HR (výhodou zkušenost s náborem v bezpečnostním sektoru)
🔹 Výborné komunikační a organizační schopnosti
🔹 Schopnost pracovat samostatně i v týmu
🔹 Znalost pracovního práva (výhodou)
🔹 Odolnost vůči stresu a proaktivní přístup
🔹 Schopnost samostatné práce a rozhodování
🔹 ČJ na úrovni rodilého mluvčího
Co vám nabízíme?
💰 HPP, měsíční mzda 31.000,00 – 37.000,00 Kč (dle zkušeností a pracovního nasazení)
🏢 Stabilní zázemí renomované bezpečnostní společnosti
📱 Benefity – služební telefon, notebook, firemní akce
⏳ Flexibilní pracovní dobu
📍 Místo výkonu práce: Praha 9, Hrdlořezy
📩 Máte zájem? Pošlete nám svůj profesní životopis
Staňte se součástí našeho týmu a pomozte nám budovat kvalitní bezpečnostní služby! 🔒👥
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.