Co vás čeká
• Podpora Warehouse Managera při každodenním řízení skladu.
• Koordinace příjmu a výdeje zboží.
• Kontrola skladových zásob a jejich evidence.
• Spolupráce s týmem na optimalizaci skladových procesů.
• Práce na PC.
• Příprava štítků na materiál/objednávky.
• Obsluha výdejního okénka.
• Zpracování výdejek a příjemek.
• Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky.
• Výdej a příjem zboží.
• Výběr hotovosti a platby kartou.
• Práce ve dvousměnném provozu (ranní 6:00-14:00 a odpolední 10:00-18:00).
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Středoškolské vzdělání (ideálně ekonomického nebo logistického zaměření).
• Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail.
• Pracovitost, spolehlivost, komunikativnost - praxe v oboru výhodou.
• Práce o víkendech a svátcích se u nás nevyžaduje, jedná se o kancelářskou pozici.
Co vám můžeme nabídnout
• Atraktivní finanční ohodnocení.
• Možnost odborného růstu a vzdělávání v oblasti logistiky a skladového hospodářství.
• Stabilní zázemí úspěšné společnosti a přátelský tým.
• Postupné zapracování formou vedení ze strany Warehouse Managera je součástí.
• Služební telefon
• Stravenky
• Příspěvek na obědy
• Příspěvek na MultiSport kartu
• 25 dní dovolené
• Příspěvek na penzijní spoření
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.