Co vás čeká
Do našeho týmu hledáme spolehlivou a motivovanou osobu, která se ujme nákupních činností pozemků z kanceláře.
Hlavní náplní vaší práce bude především telefonní a e-mailová komunikace s vlastníky pozemků a vyřizování jejich dotazů.
Součástí pozice je také administrativa - aktivní vedení celého procesu výkupu od prvního kontaktu až po uzavření smlouvy, tvorba cenových nabídek, příprava smluvní dokumentace, samostatné psaní obchodních e-mailů a další kancelářské činnosti, které udržují obchodní proces v chodu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Oceníme, pokud se nebojíte chopit iniciativy, dokážete samostatně vyjednávat a využít své přesvědčovací schopnosti při jednání s klienty.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Spolehlivost, pečlivost a organizovanost.
Dobrou orientaci v administrativě.
Samostatná a efektivní práce na PC je samozřejmostí.
Obchodní uvažování, logické myšlení, dobrý všeobecný přehled, samostatnost, výborné sociální a komunikační dovednosti, příjemné vystupování, flexibilita, zodpovědnost.
Výhodou bude, pokud budete umět
Praxe na obdobně obchodní pozici výhodou.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme práci na smlouvu.
Čistá mzda 25 000 Kč/měsíc + možnost navýšit svůj výdělek vlastní aktivitou.
Pružná pracovní doba.
Mobilní telefon.
Nástup možný ihned.
Přátelské pracovní prostředí.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.